Hop til indhold

Børste..


Gæst trunte--musen
 Share

Recommended Posts

Gæst trunte--musen

Hej Bernerejere.. :)

 

Har i gode råd til en rigtig god børste?

Har prøvet den der ligner en rigtig børste, med den hårde side og en blød side, men det var ingen succes.. :D Hun ku ikke lide den..

 

Men har fundet en okay en nu som Chili også kan lide.. :):vuf:

 

Men har i gode råd til andre som er effektive?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har den børste, du selv har. Det er den, Møffe absolut bedst kan lide og den er fin til det overfladiske. Prøv at belønne hende for ro, når du nærmer dig med børsten. Træk så børsten tilbage og frem igen - hvis hun ikke trækker sig, ros og beløn. Hvis du ikke kan komme tæt nok på, så sænk dit krav til hende. Sådan lærte jeg Møffe, at få dryppet øjne med tyktflydende gelé, så det burde virker ;-)

 

Derudover har jeg en karte - den er mere ubehagelig, hvis man ikke er forsigtig, men går tilgengæld langt bedre i dybden! Men man skal ikke bruge den for ofte, jeg bruger den ca. hver 3. uge eller senere. Ikke oftere. Til sidst, så har jeg en furminator - ved endnu ikke, om jeg synes, at den er bedre end karden, men effektiv, det er den i hvert fald. Ligesom karden, må den ikke bruges særlig ofte.

 

Hvis hun stadig har hvalpepels, så er den børste du har klart at foretrække.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...