Gæst trunte--musen Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Hej.. Er der nogen som har berner hvalp der kunne være interesseret i at mødes så de kan lege sammen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Hej, Vi er altid på udkig efter en god legekammerat, men desværre bor du altså for langt væk:vinken:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bertram Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Hej.. Er der nogen som har berner hvalp der kunne være interesseret i at mødes så de kan lege sammen.. Vi er er også på udkig, men du bor desværre for langt væk.:damn: Venlig hilsen Marianne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst trunte--musen Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Sille 12 hvor bor du da? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Hej, Jeg bor i midtjylland i nærheden af Holstebro, det er lidt langt fra Fyn:rolleyes:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst trunte--musen Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Jeg bor da ikk på fyn :hmm: Jeg bor mellem Vejle og Fredericia.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts