Ditte91 Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Min søster fandt sådan en bandana, som hun synes Oskar skulle prøve. Oskar var ikke heeeelt begejstret, men sød ser han da ud Overvejer lidt om jeg skulle investere i et halsbånd med tørklæde :hmm: Nogle af billederne har lidt rigelig blitz på, men de er taget af min søster, som ikke er helt med på, hvordan mit spejlrefleks fungerer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst majajosefine Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Ihh hvor sød kan man lige være? Egon har også en bandana, som han har på, når han er ude at gå og han eeeeeeelsker den :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Ihh hvor sød kan man lige være? Egon har også en bandana, som han har på, når han er ude at gå og han eeeeeeelsker den :hjerte: Hehe mange tak Det er også rigtig sødt med sådan en bandana, men Oskar var godt nok helt glad for det! Tror han synes det var ret mærkeligt at have på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 charmeklud, den klær ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Hvor ser han kær ud - kan især godt lide billede 1 og 3. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Hvor er han fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Tak skal i have alle sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Hvor er han bare fin! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Aaaaaarj hvor er han bare sød :lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts