Gæst n1nna Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Er det min browser, der har fået sit eget liv efter nytår, er HF's server blevet sur på mig, eller er der kommet en opdatering/ændring på HF, der gør at jeg konstant bliver logget af?! Før kunne jeg logge ind og stort set være det, så længe jeg var online, men nu vil den ikke kendes ved mig længere, og jeg skal logge ind hele tiden, bare jeg har været væk i kort tid.. Er bare lidt nysgerrig på hvad det skyldes... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst joka Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 jeg har ikke haft de problemer. Jeg har sat hundeforum under favoritter, når jeg trykker på den. Er jeg logget ind med det samme. Ryger aldrig af. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Jeg har ind imellem de samme problemer, men det er altid når jeg skifter imellem HF og Facebook og tilbage... Begge sider kan finde på at logge mig af, når jeg skifter imellem dem:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Jeg har problemet på jobbet der bliver jeg jævnligt smidt af om det har noget med at gøre, at jeg på jobber ikke har ikke sat browseren til at huske mig, ved jeg ikke Jeg har heldigvis ikke samme problem herhjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Damn, så er det nok mig der har kludret med min browser.. :stupid: Synes ellers ikke jeg har ændret noget, og jeg vælger stadigvæk "husk mig" osv... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts