guanomo Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Vi skulle have lavet en snemand da vi kom hjem i går, men sneen ville ikke lade sig rulle, så vi hyggede os lidt :klap: Der er 3 videoer sat sammen til en, den sidste er den bedste :blink: Bemærk slutningen på filmen [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Hva, måtte du ned og smage på sneen Jeg sad ellers og ventede på at Cujo tog hævn over Hjaltes snebolde, og gav ham en vasker, men det blev så dig i stedet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Hva, måtte du ned og smage på sneen Jeg sad ellers og ventede på at Cujo tog hævn over Hjaltes snebolde, og gav ham en vasker, men det blev så dig i stedet :blink: Sådan er cujo ikke :blink: han er god ved hjalte.. så må jeg tage skraldet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Dejlige drenge!! Og godt med lidt drama i slutningen;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Hehe.... har du overvejet at gå til træning med den to-benet ? Cujo forstå jo fint en "Nej" :slem: Ejjj... joke.. de er skønne begge to .. særligt da de er enige om at lade det gå ud over cam-manden der hele tiden skal sige "nej" .. "kom her" og bestemme farten.. så kan du lære det ... ka du !! :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Haha hvor er det dog en sej video Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 De to er altså bare et dejligt par Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 De to er altså bare et dejligt par Ja det er rent match make in heaven :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 hvor er det en dejlig video....... og hvor er det bare en fornøjelse at se de to sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Hva' så Guanomo, er du nu ude af stand til at få flere børn? Ihh hvor er de bare skønne de to Skønt grin Hjalte har :hjerte: Og så lige dagens tip: Jeg tror at I skal holde jer til robuste hunde med den krudtugle I har der Jeg er helt enig i at det der er the perfect match :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts