Hop til indhold

Mig og mine rødder


Gæst xena
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen

 

Jeg har længe oset rundt herinde og det er vist på tide at fortælle lidt om mig selv og mine 5 hunde. ( ja ja jeg ved godt det er mange......)

Jeg bor på vestsjælland med min mand og søn på 14 år, som er handicappet, jeg er førtidspensionist så jeg går herhjemme og hygger mig med mine hunde og 4 katte.

Jeg har Herkules som er en dejlig blanding af en basset og gravhund, han er godheden selv og elsker at gå lange ture og ligge i sofaen og slappe af.

Så er der Freja, en blanding af dværgschnautzer og chihuahua, hun er en meget bestemt dame der sætter dagsordenen, hun elsker katte og er en rigtig kælebasse.

Samson er en blanding af chihuahua og papillon han eeelsker at være ude og lege i haven og er en udbryderkonge men går kun ind til naboen.

Nuggi er en chihuahua, en lidt nervøs hund som elsker at nusse og spise.

Tiffy er en papillon en dejlig livlig hund som ikke er bange for noget som helst, hun tar tingene som de komme og hun eeeelsker katte.

 

Jeg bruger rigtig meget tid på mine hunde og elsker hver og en rigtig meget, de fylder meget i vores familie men det er også meningen.

 

hilsen Sanne

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...