Gæst xena Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Hej allesammen Jeg har længe oset rundt herinde og det er vist på tide at fortælle lidt om mig selv og mine 5 hunde. ( ja ja jeg ved godt det er mange......) Jeg bor på vestsjælland med min mand og søn på 14 år, som er handicappet, jeg er førtidspensionist så jeg går herhjemme og hygger mig med mine hunde og 4 katte. Jeg har Herkules som er en dejlig blanding af en basset og gravhund, han er godheden selv og elsker at gå lange ture og ligge i sofaen og slappe af. Så er der Freja, en blanding af dværgschnautzer og chihuahua, hun er en meget bestemt dame der sætter dagsordenen, hun elsker katte og er en rigtig kælebasse. Samson er en blanding af chihuahua og papillon han eeelsker at være ude og lege i haven og er en udbryderkonge men går kun ind til naboen. Nuggi er en chihuahua, en lidt nervøs hund som elsker at nusse og spise. Tiffy er en papillon en dejlig livlig hund som ikke er bange for noget som helst, hun tar tingene som de komme og hun eeeelsker katte. Jeg bruger rigtig meget tid på mine hunde og elsker hver og en rigtig meget, de fylder meget i vores familie men det er også meningen. hilsen Sanne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Hej Sanne Velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Velkommen til, vi glæder os til at se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blomsten Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Velkommen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Velkommen til! Jeg glæder mig til at se billeder, især af Herkules. Det lyder som en fin blanding :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Velkommen til vil vildt gerne se schnauzer/chihuahua-blandingen, forestiller mig, at det ikke er den mest....medgørlige blanding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst xena Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 hun er faktisk enorm nem, utrolig glad og kræver faktisk ikke særlig meget. En lille puttehund med krudt i rumpen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst xena Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Her er Herkules, Freja og Samson Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Hejsa Sanne! Og velkommen til til dig og alle de søde hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts