sally Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Er den lykkelige ejer af Sally, cairn/westi, på 14 mdr. Sally elsker at styrte rundt i sneen, hopper glad afsted, og hendes hop ligner en blanding mellem en hare og en hjort:-D. Meget af tiden går også med hoved nede i sneen for at finde spændende dufte, når hun tager hoved op igen, er hun udpræget westi - helt hvid! I starten af januar måtte jeg købe et dækken til hende. Det beskytter godt mod salt, is og sne på brystet/maven - eller det gjorde det - for nu er sneen så høj at det kravler ind under dækkenet, og sætter sig i store klumper - og hun bliver kold . Jeg skulle overvinde mig selv, for at give hende "tøj på". Men nu er jeg næsten parat til at købe en flyverdragt med fødder i . Gode råd modtages gerne! Vi vil meget kunne gå lange ture, også i sneen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Den ene af mine hunde er nødt til at have jakke på... Indenfor har han en striktrøje på og når han skal ud får han en fleece heldragt over..Der er 4 ben i og så lukker den tæt på maven helt op til halsen..Han får aldrig sne indenfor den der dragtting, selvom han borer sig gennem snedriverne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sally Besvaret Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 tak for dit svar:klap:! Jeg har godt set på dragterne, og set at de også laves i "seriøse" outfit :blink:. Jeg må se om min lokale dyrehandler har en vi kan prøve. Hvilket mærke bruger I? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts