Hop til indhold

Hvalp, der knurrer


Gæst holly
 Share

Recommended Posts

Hej alle!

 

Jeg er ny her i forummet, men har et lille problem jeg vil forhøre mig om :)

 

Vi har for nogle uger siden fået den skønneste blanding - labrador/samojed! Vi har før haft en golden og en golden/labrador, så spidshundedelen kender vi ikke meget til!

 

Det er svært at sige, hvad hun minder mest om, da både pels, krop og ører ikke helt kan bestemme sig for om hun skal være labrador eller samojed ;)

 

Da vi fik hende var hun meget forsigtig og gøede næsten ikke. Nu er hun blevet en rigtig ballademager og det er faktisk kun dejligt at se! Problemet er bare, at hun godt kan finde på at knurre når der kommer fremmede (eller folk, som hun ikke har set så mange gange). Selvfølgelig kan det være en normal reaktion, men jeg er i tvivl om hvad man skal gøre når hun gør det?

 

På forhånd tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg vil sige at adfærden over for fremmede ikke kommer fra samojeddelen, da en samojed er lidt af en "alle mands hund" forstået på den måde at den elsker alle mennesker, og næsten holder lige så meget af gæster som af sin familie (overdrevet, men de er RIGTIG glade for at der kommer nogle og vil hilse på)

 

Freya giver dog altid et glædelses Uhhhhh uh uhhhhh fra sig når der kommer nogle på besøg.. du tror ikke at det er noget ligende som din hvalp siger??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...