Hop til indhold

Ny med Kooikerhvalp

Gæst Leffe
 Share

Recommended Posts

Hej. Jeg jeg har lige fået min første hund og er derfor også ny her:vinken: Har nydt godt af jeres "alene hjemme" råd, som jeg allerede (desværre) har brug for:hmm:....håber det virker!! Min hund hedder Skipper og er en skøn lille Kooikerhvalp på nu 10 uger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, tak...dejligt at se man ikke er den eneste der har "hund på hjernen":lol:.

Jo, Skipper er meget brun på ryggen. Jeg så godt Pejko hos "Toms"...de var nu så søde alle de små hvalpe.

Jeg ville gerne smide et par billeder ind af Skipper, men ved ikke helt hvordan man gør:damn:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, tak...dejligt at se man ikke er den eneste der har "hund på hjernen":lol:.

Jo, Skipper er meget brun på ryggen. Jeg så godt Pejko hos "Toms"...de var nu så søde alle de små hvalpe.

Jeg ville gerne smide et par billeder ind af Skipper, men ved ikke helt hvordan man gør:damn:.

Når du skriver et indlæg, står der lidt længere nede på siden "yderligere information" --> og der er en knap som hedder "upload filer" den trykker du på også kan du oploade billeder :mrgreen:

Synes det var lidt overvældende at blive overfaldet af 7 hvalpe og Evita.. Haha... Men søde det var de :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, måske ikke...kun i hovedet.

Sød er han:hjerte:

Kan Pejko være alene??

Hvad fodrer du ham med? Skipper er meget kræsen:hmm:

Bortset fra at vores lille vuf er kræsen og ikke kan li' at være alene, så har vi ingen problemer. Jeg er første gangs hundemor, så jeg er nød til at lææææææse om det hele:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, måske ikke...kun i hovedet.

Sød er han:hjerte:

Kan Pejko være alene??

Hvad fodrer du ham med? Skipper er meget kræsen:hmm:

Bortset fra at vores lille vuf er kræsen og ikke kan li' at være alene, så har vi ingen problemer. Jeg er første gangs hundemor, så jeg er nød til at lææææææse om det hele:stupid:

Pajko kan ikke lide at være væk fra mig, men vi øver meget på det... Selv til træning skulle Ekaterina lokke ham væk fra min side....:genert:

Jeg fodre med Nutra Nuggets, det vi fik med fra kennelen. Pajko elsker det, så har lige købt en sæk på 15 kg.

Han er overhovedet ikke kræsen... :mrgreen:

Jeg er også førstegangsejer og læser og stiller ret mange spørgsmål... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites