Gæst Leffe Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Hej. Jeg jeg har lige fået min første hund og er derfor også ny her:vinken: Har nydt godt af jeres "alene hjemme" råd, som jeg allerede (desværre) har brug for:hmm:....håber det virker!! Min hund hedder Skipper og er en skøn lille Kooikerhvalp på nu 10 uger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Velkommen til og glæder mig til at se billeder af dejlige Skipper. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Skipper er Pajkos bror Glæder mig så meget til at se billeder af ham :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Leffe Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Billeder kommer....han ligner Pajko:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Billeder kommer....han ligner Pajko:-) De er jo også søskende... Har han ikke ret meget farve på ryggen? Pajko er helt hvid på den ene side og har to prikker på den anden.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blomsten Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Velkommen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Leffe Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Tak, tak...dejligt at se man ikke er den eneste der har "hund på hjernen":lol:. Jo, Skipper er meget brun på ryggen. Jeg så godt Pejko hos "Toms"...de var nu så søde alle de små hvalpe. Jeg ville gerne smide et par billeder ind af Skipper, men ved ikke helt hvordan man gør:damn:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Tak, tak...dejligt at se man ikke er den eneste der har "hund på hjernen":lol:. Jo, Skipper er meget brun på ryggen. Jeg så godt Pejko hos "Toms"...de var nu så søde alle de små hvalpe. Jeg ville gerne smide et par billeder ind af Skipper, men ved ikke helt hvordan man gør:damn:. Når du skriver et indlæg, står der lidt længere nede på siden "yderligere information" --> og der er en knap som hedder "upload filer" den trykker du på også kan du oploade billeder Synes det var lidt overvældende at blive overfaldet af 7 hvalpe og Evita.. Haha... Men søde det var de Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Februar 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2010 Velkommen til Du er vist kommet til det rette sted, hvis det er hundetosser, du søger :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Leffe Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Tak for tippet, det prøver jeg.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Leffe Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Jeps...der var han:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Tak for tippet, det prøver jeg.... Nååååh Han ser sød ud... Men synes ikke han ligner Pajko så meget... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Leffe Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Hmm, måske ikke...kun i hovedet. Sød er han:hjerte: Kan Pejko være alene?? Hvad fodrer du ham med? Skipper er meget kræsen:hmm: Bortset fra at vores lille vuf er kræsen og ikke kan li' at være alene, så har vi ingen problemer. Jeg er første gangs hundemor, så jeg er nød til at lææææææse om det hele:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Hmm, måske ikke...kun i hovedet.Sød er han:hjerte: Kan Pejko være alene?? Hvad fodrer du ham med? Skipper er meget kræsen:hmm: Bortset fra at vores lille vuf er kræsen og ikke kan li' at være alene, så har vi ingen problemer. Jeg er første gangs hundemor, så jeg er nød til at lææææææse om det hele:stupid: Pajko kan ikke lide at være væk fra mig, men vi øver meget på det... Selv til træning skulle Ekaterina lokke ham væk fra min side.... Jeg fodre med Nutra Nuggets, det vi fik med fra kennelen. Pajko elsker det, så har lige købt en sæk på 15 kg. Han er overhovedet ikke kræsen... Jeg er også førstegangsejer og læser og stiller ret mange spørgsmål... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 Hvor er han bare totalt skøn og kram-bar ! Han ligner en kramme bamse hund jeg havde som barn :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Leffe Besvaret Februar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2010 ja, min yngste datter har også en tøjhund der ligner ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts