Hop til indhold

TILBUD hos Hundens Netbutik


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Hvis I lige står og mangler en agility/retriever line, et lækkert halsbånd, en stof vandskål til ture, agility sko, m.m. så gå ind på www.hnb.dk - de har nogle super tilbud denne måned :klap:

 

Og jeg har selv lige fået bestilt nogle ting, bl.a. et halsbånd til Ling, og et til den nye guldklump (selvom der er laaang tid til at han kommer) - tror I ikke et olivengrønt halsbånd vil være flot til den rødlig-gyldne pelsfarve???

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis I lige står og mangler en agility/retriever line, et lækkert halsbånd, en stof vandskål til ture, agility sko, m.m. så gå ind på www.hnb.dk - de har nogle super tilbud denne måned :klap:

 

Og jeg har selv lige fået bestilt nogle ting, bl.a. et halsbånd til Ling, og et til den nye guldklump (selvom der er laaang tid til at han kommer) - tror I ikke et olivengrønt halsbånd vil være flot til den rødlig-gyldne pelsfarve???

 

Har du shoppet :shock: ej det tror jeg altså ikke på - det er så sjældent det sker :blink: :drille:

 

Et Olivengrønt halsbånd vil være super til pelsen :lun: men hvad med en matchende line :hmm: ;-)

 

Psst - fik vist forkøbt mig hos zooplus i går :oops: så ikke mere shopping til frk. a9 :( kunne ellers godt bruge et par småting :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du shoppet :shock: ej det tror jeg altså ikke på - det er så sjældent det sker :blink: :drille:

 

Et Olivengrønt halsbånd vil være super til pelsen :lun: men hvad med en matchende line :hmm: ;-)

 

Er du klar over hvor længe siden det er jeg sidst har shoppet noget til hund, og siden jeg har været i Kenjan :shock: At vi så har shoppet nye skistøvler, ski, nye geværer til os begge, hovedtøj til hesten, det snakker vi ikke om... :genert: :slem: :engel:

Men tror ikke lige jeg skal sige noget til Thomas... men så lille et beløb bemærker han nok ikke - helt ærligt, 29 kroner for en stofskål fra Ruffwear :shock: Må eje og ha´ :engel: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

uhhh deres push n play bolde..

 

de er godt billige, fandt dem også her nemlig

http://www.*******.dk/bolde-62/push-n-play-3701.html

 

Men har spil på vej med psoten.. må hellere vente ellers ryger min herreaften lørdag pga. krise i finanserne :lol:

 

Uuuuh, sådan en ønsker Jacki sig - det er jeg ganske sikker på, for hun plager og plager altid om en :engel:

 

Håber ikke hun bliver for skuffet, når nu denne dukker op i stedet

 

133725_pe_runningegg_1g_1.jpg

 

Er du klar over hvor længe siden det er jeg sidst har shoppet noget til hund, og siden jeg har været i Kenjan :shock:

 

Bare de ikke glemmer dig :ae:

 

At vi så har shoppet nye skistøvler, ski, nye geværer til os begge, hovedtøj til hesten, det snakker vi ikke om... :genert: :slem: :engel:

 

Pettisser :blink:

 

Men tror ikke lige jeg skal sige noget til Thomas... men så lille et beløb bemærker han nok ikke - helt ærligt, 29 kroner for en stofskål fra Ruffwear :shock: Må eje og ha´ :engel: :blink:

 

29 kr - sagde du :hmm: må vist lige forbi hnb :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuuh, sådan en ønsker Jacki sig - det er jeg ganske sikker på, for hun plager og plager altid om en :engel:

 

Håber ikke hun bliver for skuffet, når nu denne dukker op i stedet

 

133725_pe_runningegg_1g_1.jpg

 

 

 

Bare de ikke glemmer dig :ae:

 

 

 

Pettisser :blink:

 

 

 

29 kr - sagde du :hmm: må vist lige forbi hnb :engel:

 

Tror fjolle-Jackie bliver glad for det nye legetøj :5up: ;-)

 

Den stofskål plejer at koste 139 kr, og jeg har bare kigget på den sååå mange gange... så for 29 kr. synes jeg det var et reeet godt køb :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik mine nye ting jeg bestilte igår :banan:

 

Jeg har købt det halsbånd, som de kalder hvalpehalsbånd, for det var nemlig Ling´s str :blink: Og den blå farve er bare sååå fed, slet ikke som en alm. kedelig coboltblå, men sådan rigtig fed blå :5up: Og det er så fint på ham :5up:

 

Og det olivengrønne til guldklumpen kommer til at se godt ud på den, virkelig lækker farve :5up: :-D

 

Og skålen er også super :5up:

 

Thomas synes stadig jeg er tosset :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...