Hop til indhold

Hundepasning og luftning tilbydes i Kbh K


Gæst MarieBB
 Share

Recommended Posts

Gæst MarieBB

Kærlig Hundepasning midt i byen!

 

 

Jeg hedder Marie og arbejder som prof. hundelufter samtidig med jeg læser biologi på universitet. Jeg bor sammen med min 30årige canadisk kæreste på Christianshavn.

Sammen tilbyder vi pasning til alle de storbyhunde der dele vores dejlige hovedstad.

 

Sådan foregår det:

Pasning:

Luftning vil ske på Christianshavns volde og mindst 4 gange dagligt. Mad skal medbringes, samtidig med alle former for legetøj, kurve og gnaveben er velkommen. Det er altid en god ide at hunden har noget der lugter af "hjem" med sig i en pasning situation. Vi tager kun 1 hund af gangen eller to der kender hinanden godt på forhånd. Det gør vi for at hundens ophold hos os skal blive så kærligt som muligt. Der skal være trygge rammer ligesom en uge i familiens favn. Vores tilbud er også specielt til hunde der ikke har det godt i en normal kennel.

Før aflevering til pasning, vil vi arrangere et intromøde. Så vi kan møde jeres lille guldklump, snakke praktiske detaljer, men mest for at I som "forældre" roligt kan tage på ferie med en overbevisning om at jeres hund er i gode hænder og I får en glad hund hjem igen.

 

Vi tager ingen kamphunde.

 

Luftning:

Vil ske i hunden normale område og hvis I bor mere end 3km væk vil et transporttillæg på 5kr/km tillægges.

 

 

Pris:

Pasning med gåture, kærlighed og hygge. 145kr/dag.

Luftning ca 1 time på hundens vante rute, godbider og hygge. 85kr/gang.

 

 

Vi glæder os meget til at hører fra Jer og møde alle jeres hundebasser!

 

Mvh Marie og Matt

Redigeret af MarieBB
Opdatering at tilbud
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nina Lak

Hej Marie!