Hop til indhold

Hundepasning og luftning tilbydes i Kbh K


Gæst MarieBB
 Share

Recommended Posts

Gæst MarieBB

Kærlig Hundepasning midt i byen!

 

 

Jeg hedder Marie og arbejder som prof. hundelufter samtidig med jeg læser biologi på universitet. Jeg bor sammen med min 30årige canadisk kæreste på Christianshavn.

Sammen tilbyder vi pasning til alle de storbyhunde der dele vores dejlige hovedstad.

 

Sådan foregår det:

Pasning:

Luftning vil ske på Christianshavns volde og mindst 4 gange dagligt. Mad skal medbringes, samtidig med alle former for legetøj, kurve og gnaveben er velkommen. Det er altid en god ide at hunden har noget der lugter af "hjem" med sig i en pasning situation. Vi tager kun 1 hund af gangen eller to der kender hinanden godt på forhånd. Det gør vi for at hundens ophold hos os skal blive så kærligt som muligt. Der skal være trygge rammer ligesom en uge i familiens favn. Vores tilbud er også specielt til hunde der ikke har det godt i en normal kennel.

Før aflevering til pasning, vil vi arrangere et intromøde. Så vi kan møde jeres lille guldklump, snakke praktiske detaljer, men mest for at I som "forældre" roligt kan tage på ferie med en overbevisning om at jeres hund er i gode hænder og I får en glad hund hjem igen.

 

Vi tager ingen kamphunde.

 

Luftning:

Vil ske i hunden normale område og hvis I bor mere end 3km væk vil et transporttillæg på 5kr/km tillægges.

 

 

Pris:

Pasning med gåture, kærlighed og hygge. 145kr/dag.

Luftning ca 1 time på hundens vante rute, godbider og hygge. 85kr/gang.

 

 

Vi glæder os meget til at hører fra Jer og møde alle jeres hundebasser!

 

Mvh Marie og Matt

Redigeret af MarieBB
Opdatering at tilbud
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nina Lak

Hej Marie!

Jeg er den glad ejer af en lille hvid,knap 3-årig, han pomeranier. Han er sød og omgængelig, glad for andre hunde, børn, sjov, ballade og nus. Jeg skal på påskeferie og har derfor brug for god og kærlig pasning af Hannibal, fra lørdag d. 27 marts til onsdag d. 7 april. Kan du hjælpe?

V.h. Nina

tlf. 22507723 / [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Nina

 

Det vil vi meget gerne hjælpe dig med. Han lyder sød, den lille Hannibal.

Vi tager kun ham ind og behandler ham som vores egen. Så kærlig behandling vil han få :)

 

Jeg synes vi skal aftale en intromøde så du kan se hvem vi er og være tryg ved at aflevere Hannibal til os. Og vi kan snakke om alle de praktiske ting der.

 

Mvh Marie

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Poul Krarup

Hej Marie

 

Min mor på 79 har en sorthåret gravhund på ca 10. Nu er hun desværre blevet syg og har svært ved at komme på gaden med den. Jeg leder efter nogen der kan passe hunden for hende i påsken. Er det noget du evt kan påtage dig?

 

Med venig hilsen

Poul Krarup

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Marie

 

Min mor på 79 har en sorthåret gravhund på ca 10. Nu er hun desværre blevet syg og har svært ved at komme på gaden med den. Jeg leder efter nogen der kan passe hunden for hende i påsken. Er det noget du evt kan påtage dig?

 

Med venig hilsen

Poul Krarup

 

Hvor bor din mor henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarieBB

Hej Poul

 

Det ville jeg rigtig gerne hjælpe din mor med, men vi er desværre allerede bookede i påsken.

Hvis der er et andet tidspunkt hvor hun har brug for hjælp så kan vi finde ud af noget. Hvor bor hun?

 

Mvh Marie

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...