Besvaret Februar 3, 201016 år comment_310371 Vrå højskole har for andet år, en uges højslole opholde for hunde og deres ejere! Sally, min datter på 12år og jeg var afsted sidste år - en super skøn uge:klap:- som jeg kun på det varmeste kan anbefale. se på www.vraahojskole.dk Rapporter
Besvaret Februar 3, 201016 år comment_310417 Vrå højskole har for andet år, en uges højslole opholde for hunde og deres ejere! Sally, min datter på 12år og jeg var afsted sidste år - en super skøn uge:klap:- som jeg kun på det varmeste kan anbefale. se på www.vraahojskole.dk Lyder spændende. Rapporter
Besvaret Marts 4, 201016 år comment_328769 Spændende! Der tror jeg mig og Bella melder os.. Kommer i og Sally igen i år? Rapporter
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.