Hop til indhold

Luna vil lige vise at hun da også kan spille spil


Lonny
 Share

Recommended Posts

Nårh hvor er hun dygtig :klap:

 

Og ja, du kan vist godt øge sværhedsgraden en smule :mrgreen:

 

Tak :-D

 

Og ja, sværhedsgraden skal øges, jeg ville bare ikke have at min første film herinde med Luna der spiller spil, viste en fuldstændig destruktiv hund der var i færd med at splitte spillet ad, så jeg valgte den sikre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-D

 

Og ja, sværhedsgraden skal øges, jeg ville bare ikke have at min første film herinde med Luna der spiller spil, viste en fuldstændig destruktiv hund der var i færd med at splitte spillet ad, så jeg valgte den sikre :blink:

Du kender os da godt nok til at vide at vi ikke er sarte :lol: Astagatoren er jo heller ikke ligefrem... skal vi kalde det mild?... på hendes 2. video. Hun må både have et AHEM og slip-signal :engel::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kender os da godt nok til at vide at vi ikke er sarte :lol: Astagatoren er jo heller ikke ligefrem... skal vi kalde det mild?... på hendes 2. video. Hun må både have et AHEM og slip-signal :engel::genert:

 

Jeg må jo prøve at sætte splitterne i, og så forsøge at filme en gang til, så I kan få den virkelige Luna, og ikke den pæne pige hendes mor forsøger at få hende til at ligne :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha - da jeg så filmen sad jeg og overvejde om jeg kunne tillade mig at skrive: hun er næsten FOR velafbalanceret! Så det glæder mig at høre, hun kan være 'normal' også :klap:

 

Bare vent til i morgen når jeg kommer med den næste film, så skal du nok få af se hvor "normal" hun kan være :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er en dygtig pige :lun:

 

 

 

 

 

Tak :-D

 

Og ja, sværhedsgraden skal øges, jeg ville bare ikke have at min første film herinde med Luna der spiller spil, viste en fuldstændig destruktiv hund der var i færd med at splitte spillet ad, så jeg valgte den sikre :blink:

 

 

Hahaha, det minder mig om aslans førse spil, han stillede sig til at grave i det :oops:

 

 

:engel: det ikk min hund det der :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt nok lidt OT men altså jeg kan bare ikke lade være at smile når jeg ser det billede du har på hvor hun sidder i den krukke ser altså bare så sødt ud :lun:

 

Tak :-D

 

Og det er så beviset på at hun ikke altid er så sød, hun har først gravet alle blomsterløgene op, hvorefter hun plantede sin brede mås i krukken :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-D

 

Og det er så beviset på at hun ikke altid er så sød, hun har først gravet alle blomsterløgene op, hvorefter hun plantede sin brede mås i krukken :lol:

He he nå men det kan man jo ikke se, men er nok derfor hun ser så uskyldig ud :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...