Hop til indhold

Luna spiller, vol 2

Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg fik jo at vide at det spil Luna spillede var for let, og at man gerne ville se lidt mere vildskab, så jeg fandt et spil der var lidt sværre (troede jeg), men dog ikke så svært at hun ville splitte det helt ad.

Men det ser ud til at jeg skal finde et der er lidt sværre igen, der er dog lidt graven og lidt biden, så jeg håber alligevel at folk er tilfredse :blink:

Hun var lige lidt hurtigere end mig, så jeg nåede ikke at filme de første 2 klodser blev fjernet...

Luna spiller, vol 2.wmv from Lonny on Motionbox

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og det var rent faktisk fordi den var tom, så det var ren frustration over at når hun gjorde det rigtige, så var der alligevel ikke nogen godbid.

Noorh, sku da oss snyd altså :lol:

Jeg tænker tit på om jeg skulle købe sådan nogle spil til mitte, men 1. jeg synes de er dyre og 2. hvad nu hvis hun ikke gider dem - eller lære dem lyn-hurtigt (gerne enten eller med hende) - og så har man til sidst en bunke fine dyre spil der ikke er i brug :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noorh, sku da oss snyd altså :lol:

Jeg tænker tit på om jeg skulle købe sådan nogle spil til mitte, men 1. jeg synes de er dyre og 2. hvad nu hvis hun ikke gider dem - eller lære dem lyn-hurtigt (gerne enten eller med hende) - og så har man til sidst en bunke fine dyre spil der ikke er i brug :vedikke:

Jeg har jo en 8-10 spil, så næste gang vi skal mødes, så kan jeg da lige tage et par stykker med, så kan I jo teste om det er noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay 100kr er ikke så meget, men flere af dem når pungen er lille er meget, hvis hunden alligevel ikke gider.

Uh! Glæder mig helt til at skulle prøve dem af på tøsen :banan:

Nu varer det jo et stykke tid før vi kommer ud og gå igen, men du kan jo altid inviterer mig på kaffe uden Luna, så kan jeg tage nogle spil med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

DET vil jeg gerne og Luna skal sku da med til kaffe, ellers er det da for mærkeligt :klap:

Luna er altså ikke så velopdragen, hun er jo vant til at være i møblerne, og bruger dem gerne som hoppepuder :oops:

Til gengæld skal hun som regel bare have et kødben, og så lægger hun sig og tygger i det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna er altså ikke så velopdragen, hun er jo vant til at være i møblerne, og bruger dem gerne som hoppepuder :oops:

Til gengæld skal hun som regel bare have et kødben, og så lægger hun sig og tygger i det.

MM_leg2.jpg

NYBillede084.jpg

9b304561.jpg

Bla-4.jpg

Gæt hvem der bruger den sofa mest :mrgreen: Og er der hunde på besøg, er sofan lang nok til både to og tre og fire :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej altså jeg kan simpelthen ikke lade være at grine (på den gode måde) af hendes øre på alle dine film, når hun står med hovedet ned :blink:

Men det er altså snyd gad godt Zacko kunne det, men han fatter det ikke eller jo det gør han nok, men han tør ikke bide i ting og tage dem, og det skal han jo med alle, tror ikke han tror helt på at han må :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej altså jeg kan simpelthen ikke lade være at grine (på den gode måde) af hendes øre på alle dine film, når hun står med hovedet ned :blink:

Er det når de ender med at stå lige op i luften du mener?

Hendes ører har som regel deres helt eget liv, og nogen gange så står de lige op, og så er de altså ret lange, og hun ligner pippi langstrømpe :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det når de ender med at stå lige op i luften du mener?

Hendes ører har som regel deres helt eget liv, og nogen gange så står de lige op, og så er de altså ret lange, og hun ligner pippi langstrømpe :lol:

Ja det er det ser så sødt ud med de der helt lange øre som er sådan lidt wannerbe strit øre :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites