Gæst Renésj Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Lidt flere billeder, dog er de ikke helt så skarpe som de plejer. Sol er der intet af her idag , så leger lidt med blænden, og så skal fokus godt nok være præcis.... I får dog et par stykker alligevel Fie´s ene legekammerat kom pludselig forbi , og Fie skulle straks tigge lidt godbidder (i baggrunden) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Nej det kan jeg godt se, det er da noget værre hø Aj det er sgu nogle gode billeder:-D Og man kan se på de sidste billeder, at det er Fie, der var i fokus:-D Og tigge guffer?? Det ku ha været Luna:cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Nej det kan jeg godt se, det er da noget værre hø Aj det er sgu nogle gode billeder:-D Og man kan se på de sidste billeder, at det er Fie, der var i fokus:-D Og tigge guffer?? Det ku ha været Luna:cool: Til netbrug kan de lige gå an Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2010 Til netbrug kan de lige gå an GGG.. og jeg ville juble, hvis jeg havde taget de billeder:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts