Hop til indhold

Fremmedlegmer... Avav... Lidt akut hjælp udbedes!


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Man skal altså følge sin mavefornemmelse...

 

Synes Bamse var lidt mut i går, og han var ikke helt sig selv.

Men slog det hen med, at vi havde haft nogle hårde dage i sommerhus.

 

I dag var han så lidt oppustet og virkede ikke helt frisk - Med god grund, for han havde fået spist en net fra en hamburgryg, som han havde svært ved at komme af med.

 

Jeg måtte hjælpe med at hive det sidste ud af bagdelen på ham og han pev noget så grusomt.

 

Dyrlægen mener ikke jeg skal være bekymret over noget, og at jeg fint kan tage til træning med ham, for nu er det jo kommet ud.

(det er den dyrlæge jeg ikke bryder mig om)

 

Men jeg ved ikke helt hvad jeg selv synes.... Hvad ellers kan han have spist (tror han har været i skraldespanden i sommerhuset)?

 

Mener at have lært, at man faste hunden i 12 timer efter man har opdaget et fremmedlegme er kommet ud, og fodre med skånekost en dags tid efter, for at være på den sikre side.

 

Er jeg bare pylret eller skal jeg tage til træning, som jeg jo frygtelig gerne vil?

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal altså følge sin mavefornemmelse...

 

Synes Bamse var lidt mut i går, og han var ikke helt sig selv.

Men slog det hen med, at vi havde haft nogle hårde dage i sommerhus.

 

I dag var han så lidt oppustet og virkede ikke helt frisk - Med god grund, for han havde fået spist en net fra en hamburgryg, som han havde svært ved at komme af med.

 

Jeg måtte hjælpe med at hive det sidste ud af bagdelen på ham og han pev noget så grusomt.

 

Dyrlægen mener ikke jeg skal være bekymret over noget, og at jeg fint kan tage til træning med ham, for nu er det jo kommet ud.

(det er den dyrlæge jeg ikke bryder mig om)

 

Men jeg ved ikke helt hvad jeg selv synes.... Hvad ellers kan han have spist (tror han har været i skraldespanden i sommerhuset)?

 

Mener at have lært, at man faste hunden i 12 timer efter man har opdaget et fremmedlegme er kommet ud, og fodre med skånekost en dags tid efter, for at være på den sikre side.

 

Er jeg bare pylret eller skal jeg tage til træning, som jeg jo frygtelig gerne vil?

 

Hvis han er frisk efter at være kommet af med nettet, skulle der vel ikke være nogen grund til at blive hjemme fra træning:-D

 

Har aldrig fastet mine, uanset hvad:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hvis han er frisk efter at være kommet af med nettet, skulle der vel ikke være nogen grund til at blive hjemme fra træning:-D

 

Har aldrig fastet mine, uanset hvad:-D

 

Det er jo det der er så frygtelig svært at vurdere...

Han virker jo aldrig direkte syg og dårlig, selv ikke med hjerte/lungeorm, eller et net siddende i bagdelen.

 

Han trak bugen lidt op på hjemturen, men det er faktisk det tydeligste tegn han har vist, og det var efter han kom af med nettet.

 

Hvorfor kan jeg ikke bare have en hund der pylre om sig selv, når der er noget galt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hehe - Jeg er vist lidt pylret.

 

Der var i hvertfald ingen tegn på at der skulle være noget galt til træning :5up:

 

Dejligt, at jeg bare er en pylret hundemor, og vovsen ikke fejler noget :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...