Hop til indhold

cairn/westi blanding - er her nogen som kender en hund med samme blanding?


sally
 Share

Recommended Posts

Haaber du finder frem til en kuld soster eller bror. det er altid saa hyggeligt og sjovt at sammenligne og folges ad lidt. Vi har selv kontakt med vores myndes soster og de ligner hinanden som to draaber vand.

 

Har ogsaa haft Cairn blanding m mellempudel, og de er skonne med masser af personlighed i lille krop:hjerte:! og hun var en rigtig terrier af sind: Viljestaerk, klog, glad, masser af go, legesyg og sommetider en vaerre bisse til sine dages ende!

 

Tusind tak! Jeg har taget kontakt til farens ejer, som vi købte hende af, men har endnu ikke hørt noget :-)

Indtil da, må jeg lede i diverse forummer!

 

Ja, de har altså sådan en skøn personlighed, de søde terrier :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...
Gæst Sunniva

Så fin hun er! Da jeg så efter hund, så jeg flere som hadde hvalper av denne blandingen, vurderte en, men det ble en ren westie på meg!

Som forøvring trenger en voksen rolig, snill hund at gå litt turer med og lære lidt av! Hun er en meget rolig glad hund, men har hatt nogen litt dumme opplevelser med unghunder som har vært for vill med hinde. Så nå prøver jeg å få henne helt trygg igjen! Så bor dere i københavns område, si bare til om nogen er interessert i en lille tur!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fin hun er! Da jeg så efter hund, så jeg flere som hadde hvalper av denne blandingen, vurderte en, men det ble en ren westie på meg!

Som forøvring trenger en voksen rolig, snill hund at gå litt turer med og lære lidt av! Hun er en meget rolig glad hund, men har hatt nogen litt dumme opplevelser med unghunder som har vært for vill med hinde. Så nå prøver jeg å få henne helt trygg igjen! Så bor dere i københavns område, si bare til om nogen er interessert i en lille tur!

Jeg bor i storkøbenhavn :-)

Vi går tit i Geels skov, Sorgenfri Slotspark og Bernstoff Slotspark - der er naturligvis også mange andre hunde (hundeskove), så det er måske ikke så godt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sunniva

Jeg bor ikke langt fra grøndals parken, hvor det også er masse hunde! Jeg har vært mye der, men har nå holdt meg unna en stund, så jeg tror ikke jeg skal oppsøke for mange hunder på engang før hun er trygg igjen og kan takle det!

Så her blir det rolige turer der vi møter en og annen hund på vår vei :)

Men hun trenger en hund hun kan møte nogen ganger og blive lidt kjent med, så det ikke alltid er en helt ny hund hun møter :)

En lille hunde venn :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaa, det er også en rigtig god idé!

Vi bor i Virum, så det er nok for langt væk til vi kan være en fast hundeven, men du kan prøve at oprette en profil på f.eks. www.hundesitter.dk - der kan du lede efter hunde i nærheden af dig, eller selv oprette et indlæg og vente på at få svar ;-)

 

Der er også forummet "hundetræf" herinde ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...