Hop til indhold

Snenæse eller manglende pigment


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Det er ren hippie, der burde ikke ske noget farligt.

Hmm, jeg kan ikke finde det igen, men synes jeg læste en kapsel pr. 10 kilo igår, og at man gav en første dag, 2 næste dag, 3 tredje dag - og måske var 3 max dosis?

 

Kan du huske hvor du købte dem? For de ved det måske der?

 

Mine er ikke kapsler, det er sådan nogle giftig-grønne piller :vedikke:

 

Næh, jeg kan overhovedet ikke huske hvor jeg har købt dem :oops: Et eller andet sted på nettet :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Mine er ikke kapsler, det er sådan nogle giftig-grønne piller :vedikke:

 

Næh, jeg kan overhovedet ikke huske hvor jeg har købt dem :oops: Et eller andet sted på nettet :vedikke:

 

Undskyld ja, piller. Jeg har ikke umiddelbart fundet en dosis når jeg har søgt på chlorella vulgaris hund...

Kan være jeg kan finde det når jeg kommer hjem - og måske søgte jeg på noget andet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er hermed sat på sagen :mrgreen: Skal vi snart ud og lege? :ivrig:

 

Hehe.

JA det skal vi da - men Buju mener det er vigtigt at hun sidder og skriver indtil den 1. marts.

Men faktisk er det måske meget godt, for i marts måned har vi ikke hvalpetræning, så der kan vi endelig i en weekend :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte på Buddha, kan du ikke liiige tage et billede af Motors næse, så kan jeg lige prøve at kigge og sige dig om det er normalt eller ej...:engel:

 

Jo! :-D Gør jeg i aften, makro funktion og det hele - så i rigtig kan se den smukke næse :lun:

Hans mund og øjne ser flotte ud, der mangler ikke pigment så vidt jeg lige kunne se (for det åbne haj gab og de vilde tænder :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jo! :-D Gør jeg i aften, makro funktion og det hele - så i rigtig kan se den smukke næse :lun:

Hans mund og øjne ser flotte ud, der mangler ikke pigment så vidt jeg lige kunne se (for det åbne haj gab og de vilde tænder :mrgreen:)

 

Jeg tror stadig at det er helt normal vinternæse... den kommer nemlig altid frem i små prikker før den bliver mere brun... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.

JA det skal vi da - men Buju mener det er vigtigt at hun sidder og skriver indtil den 1. marts.

Men faktisk er det måske meget godt, for i marts måned har vi ikke hvalpetræning, så der kan vi endelig i en weekend :klap:

 

Ihh altså, der er AL for lang tid til 1. marts :cry: Dåmme Buju :fornaermet:

 

Det var den anden chlorella jeg fandt igår: Bio Sol Chlorella til dyr 200 mg

 

Her står hvor meget et menneske skal have: Algomed Chlorella Vulgaris 250 mg

 

Du HAR tjekket at det ikke står på pakken, ikke?

 

Der står ikke noget om hvad en hund skal have, men der er faktisk et link til en hjemmeside :oops: eller rettere 2:

 

www.reifwolff.dk og www.panacea.dk Tjekker dem lige :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva' så, har I snart fundet ud af hvad jeg skal købe og proppe i Ozzie, for at prøve at slippe af med den halvlyse næse hun render rundt med?

 

Haha nej ikke helt. Tang. Eller chlorella vulgaris :vedikke:

Lever, nyre eller a-vitamin.

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha nej ikke helt. Tang. Eller chlorella vulgaris :vedikke:

Lever, nyre eller a-vitamin.

 

Hihi det er ikke specifikt nok. :mrgreen: Jeg venter lidt endnu og ser om I kan hitte på noget, som I virkelig tror virker. :mrgreen:

 

Er du med på at prøve at putte noget i Motor og andre der er med på at vi prøver at give hundene et eller andet og se om det virker på nogle af dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi det er ikke specifikt nok. :mrgreen: Jeg venter lidt endnu og ser om I kan hitte på noget, som I virkelig tror virker. :mrgreen:

 

Er du med på at prøve at putte noget i Motor og andre der er med på at vi prøver at give hundene et eller andet og se om det virker på nogle af dem?

 

Ja jeg vil prøve tang, det er så sundt, så det kan umuligt skade. Kiggede efter det igår, men fandt ikke lige noget.

Lever får han engang imellem, men han har vist ikke rigtig fået nyre?

 

Tang bliver godt :-D Så kan jeg købe sushi og sige det var for hundens skyld :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg vil prøve tang, det er så sundt, så det kan umuligt skade. Kiggede efter det igår, men fandt ikke lige noget.

Lever får han engang imellem, men han har vist ikke rigtig fået nyre?

 

Tang bliver godt :-D Så kan jeg købe sushi og sige det var for hundens skyld :mrgreen:

 

Okay, er det bare en eller anden form for tang man kan bruge?

 

Ozzie kan desværre ikke tåle lever, så det kan vi ikke prøve, men nyre kan vi måske få fundet noget af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, er det bare en eller anden form for tang man kan bruge?

 

Ozzie kan desværre ikke tåle lever, så det kan vi ikke prøve, men nyre kan vi måske få fundet noget af.

 

Jeg tænkte bare at finde noget tørret noget, som vi så kunne bløde op selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du nogen idé om hvor meget tang godt 30 kg tung hund skal have?

 

Overhovedet ikke. Jeg ville bare give et par håndfulde, og så gøre det hver dag i et stykke tid :vedikke: Måske det giver lidt ekstra gas, men så ved man da at det virker :mrgreen:

Mindes ikke at have hørt noget om, at hunde ikke kan tåle tang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Overhovedet ikke. Jeg ville bare give et par håndfulde, og så gøre det hver dag i et stykke tid :vedikke: Måske det giver lidt ekstra gas, men så ved man da at det virker :mrgreen:

Mindes ikke at have hørt noget om, at hunde ikke kan tåle tang.

 

Hihi mange tak, jeg må på tang-jagt og så håber jeg at det virker. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...