Hop til indhold

Klø klø klø... allergi?


vinhou
 Share

Recommended Posts

Sascha klør sig rigtig meget, især under maven/ved brystvorterne (eller hvad det nu hedder ved hunde). Jeg har prøvet at vaske hende (uden sæbe), det ændrede ikke noget. Hun får loppekure regelmæssigt, og vi har ingen lopper set.

 

Kan det være noget allergi eller noget? Og hvordan tjekker man for den slags?

 

Hvad kunne det mon ellers være? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sascha klør sig rigtig meget, især under maven/ved brystvorterne (eller hvad det nu hedder ved hunde). Jeg har prøvet at vaske hende (uden sæbe), det ændrede ikke noget. Hun får loppekure regelmæssigt, og vi har ingen lopper set.

 

Kan det være noget allergi eller noget? Og hvordan tjekker man for den slags?

 

Hvad kunne det mon ellers være? :confused:

 

 

Er huden rød og irriteret?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle gange ja. Tænkte det var pga. analkirtler som hun snart skal have tjekket ved dyrlægen igen.

 

Det læste jeg nemlig, at de godt kunne slikke-klø sig meget på mave/tissemand/hvad end de har i det område, grundet irriterede analkirtler.

 

Så ja, doktor numsekigger er nok en god ide, medmindre du selv springer ud i det (husk handsker) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det læste jeg nemlig, at de godt kunne slikke-klø sig meget på mave/tissemand/hvad end de har i det område, grundet irriterede analkirtler.

 

Så ja, doktor numsekigger er nok en god ide, medmindre du selv springer ud i det (husk handsker) :mrgreen:

Aaah... smart. Det vil jeg lige få gjort snarest så - tror lige jeg springer over at springe ud i det selv... :roll::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...