Hop til indhold

Bare et glædesudbrud

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Jeg er simpelthen så vild med Motor!! Han er fantastisk og han er sjov, han er en motorbølle uden lige - han vælter vores ting og stjæler alt vores tøj, han gravede planten op og forsøgte at begrave min dyre yndlings bh i det jord han (på mystisk vis) havde formået at bære ind i den anden stue.

Han tisser over det hele og han har lige brugt lang tid på at forsøge at begrave hans ulækre kalveribben i vores sofa (som jeg sad i imens, ja).

Helt vildt tit glæder jeg mig til han bliver voksen men ligeså tit synes jeg virkelig at det er det fedeste i verden, at have æren af at have en hvalp!

Husk for søren at tage billeder af alle jeres kære små, selvom man tror det tager laaaang tid før de er store, så går det bare så hurtigt.

Og hver dag er jo en ny fest :klap:

Og hvad så at mine ben er fyldt med blå mærker fordi han bider og napper, og hvad så at mine yndlingsbukser nu er på vej i skraldespanden fordi han har bidt hul i dem en 7-8 steder - det er glæden ved at få en følgesvend de næste mange, mange år :lun:

Motor 8 uger - og Motor 4,5 måned:

[ATTACH]22219[/ATTACH] [ATTACH]22220[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor sjovt, jeg havde faktisk til hensigt at starte en tråd om nogenlunde det samme i dag - hvor glade vi er for Leroy når han rigtig kører irriterende lillebror showet, bider, sparker, plager osv. Når man kan mærke at der bare er en stemme inde i hovedet på ham, der siger "MÅ lave ballade, MÅ lave ballade!" Det er sgudda nuttet :lol::lol::lol:

Jeg har i begrænset omfang tilladt leg med laserpointer, når han rigtig er oppe at køre. Og i går (kedelig søndag langt ude på landet uden bil) tror jeg han åd så mange røde prikker at han fik ondt i maven ;-)

Vi andre fik også ondt i maven - af grin :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er helt enig. En voksen velopdragen hund er da skøn, men det er da sjovt med en lille drillepind i huset :lun:

Og det med billederne er jeg helt enig i! Jeg har billeder af Oskar fra da jeg fik ham 10 uger gammel og til nu. De er inddelt efter hvor mange uger han er, og der er kun et par uger, hvor jeg har glemt at hive kameraet frem :genert::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvalpe ER nuttede og søde, og unge ballademagere ér charmerende... men i bund og grund, så er jeg nu rigtigt rigtigt glad for at jeg begynder at kunne se en ende på al unghunderiet... En voksen, velopdragen og velovervejet hund ér og forbliver en fryd :lun:

Vi mødte en stor labrador/grand danois blanding i skoven i går, stooor dreng på 12 måneder.

Lige så sød og charmerende han var som han stod der og halsede, hoppede og var fyldt med ung livsglæde, lige lykkelig var jeg over at kunne sige "Videre" til Asta og have en semi-fornuftig hund der bare kunne dappe forbi vildbassen og gå videre og snuse imens ejeren stod tilbage med et skrummel af en hoppebold :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvad så at mine ben er fyldt med blå mærker fordi han bider og napper, og hvad så at mine yndlingsbukser nu er på vej i skraldespanden fordi han har bidt hul i dem en 7-8 steder - det er glæden ved at få en følgesvend de næste mange, mange år :lun:

Motor 8 uger - og Motor 4,5 måned:

[ATTACH]22219[/ATTACH] [ATTACH]22220[/ATTACH]

Smukt sagt :kys: Du er jo en poet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor sjovt, jeg havde faktisk til hensigt at starte en tråd om nogenlunde det samme i dag - hvor glade vi er for Leroy når han rigtig kører irriterende lillebror showet, bider, sparker, plager osv. Når man kan mærke at der bare er en stemme inde i hovedet på ham, der siger "MÅ lave ballade, MÅ lave ballade!" Det er sgudda nuttet :lol::lol::lol:

Jeg har i begrænset omfang tilladt leg med laserpointer, når han rigtig er oppe at køre. Og i går (kedelig søndag langt ude på landet uden bil) tror jeg han åd så mange røde prikker at han fik ondt i maven ;-)

Vi andre fik også ondt i maven - af grin :klap:

:lol: Du skal lave en Leroy tråd, han er da for sjov :mrgreen: Ja det er rigtigt, man kan nærmest se det på dem, NU går jeg bananas!

Motor så virkelig også glad ud da jeg kom ind og så alt jorden "seeee hvad jeg har fundet på :ivrig:"

Hvalpe ER nuttede og søde, og unge ballademagere ér charmerende... men i bund og grund, så er jeg nu rigtigt rigtigt glad for at jeg begynder at kunne se en ende på al unghunderiet... En voksen, velopdragen og velovervejet hund ér og forbliver en fryd :lun:

Vi mødte en stor labrador/grand danois blanding i skoven i går, stooor dreng på 12 måneder.

Lige så sød og charmerende han var som han stod der og halsede, hoppede og var fyldt med ung livsglæde, lige lykkelig var jeg over at kunne sige "Videre" til Asta og have en semi-fornuftig hund der bare kunne dappe forbi vildbassen og gå videre og snuse imens ejeren stod tilbage med et skrummel af en hoppebold :mrsgreen:

Jojo, men sølle 2 hvalpe år for at få 15 år med en voksen hund ;-)

Savnede bare en vi-elsker-hvalpe tråd herinde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jojo, men sølle 2 hvalpe år for at få 15 år med en voksen hund ;-)

Savnede bare en vi-elsker-hvalpe tråd herinde :lun:

Du har helt ret :mrgreen:

Jeg tror bare at når man er ved at ramme 2-års mærket, så holder det op med at være sjovt og charmerende - og det har jeg vist ramt nu, hvor Asta efter at være blevet semi-fornuftig én gang, er gået i total pms mode :oops: det var ikke for at være negativ i din tråd :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har helt ret :mrgreen:

Jeg tror bare at når man er ved at ramme 2-års mærket, så holder det op med at være sjovt og charmerende - og det har jeg vist ramt nu, hvor Asta efter at være blevet semi-fornuftig én gang, er gået i total pms mode :oops: det var ikke for at være negativ i din tråd :oops:

Ohh pms :shock: Det lyder også lidt hårdt :genert: Bliver bange for mig selv, når jég er pms (nok derfor vi aldrig får en hunhund :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ohh pms :shock: Det lyder også lidt hårdt :genert: Bliver bange for mig selv, når jég er pms (nok derfor vi aldrig får en hunhund :lol:)

HA - ja, jeg kan også godt synes jeg kan blive lidt skræmmende ind imellem :genert:

Naah ikke hårdt, bare en smule... trættende?... at skulle blive ved med at samle energi til at grine af hendes surrender or die indstilling til fremmede tæver, konstante letten ben OVERALT :roll:, vanvittige sult, pludselige døvhed, konstante "brok" over alt og intet og... skal jeg fortsætte? :vedikke:

Jeg var nødt til at have hende i snor sidste træningsgang, fordi hun blev ved med at løbe hen til de andre hunde - ikke vanvittigt populært på et konkurrence hold, og temmeligt uhørt fra Asta's side.

Værst af alt... Hun er ikke engang løbsk endnu, bare på vej :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

HA - ja, jeg kan også godt synes jeg kan blive lidt skræmmende ind imellem :genert:

Naah ikke hårdt, bare en smule... trættende?... at skulle blive ved med at samle energi til at grine af hendes surrender or die indstilling til fremmede tæver, konstante letten ben OVERALT :roll:, vanvittige sult, pludselige døvhed, konstante "brok" over alt og intet og... skal jeg fortsætte? :vedikke:

Jeg var nødt til at have hende i snor sidste træningsgang, fordi hun blev ved med at løbe hen til de andre hunde - ikke vanvittigt populært på et konkurrence hold, og temmeligt uhørt fra Asta's side.

Værst af alt... Hun er ikke engang løbsk endnu, bare på vej :shock:

Hihihi hun lyder skøn! Måske bliver det lettere næste gang?

Hvis hun er lige omkring 2 år, kan det så ikke falde sammen med hendes psykiske kønsmodning (eller har hun været igennem den)?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihihi hun lyder skøn! Måske bliver det lettere næste gang?

Hvis hun er lige omkring 2 år, kan det så ikke falde sammen med hendes psykiske kønsmodning (eller har hun været igennem den)?

Skøn? Vil du have hende? :-D Jeg kører kampagne lige pt., så du kan få hende ganske gratis, mod at du lover at tage dig godt af hende og give hende et kram om dagen - mindst :mrgreen:

Fylder 2 i Juni, så jo, jeg tror det er et sammen fald :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Skøn? Vil du have hende? :-D Jeg kører kampagne lige pt., så du kan få hende ganske gratis, mod at du lover at tage dig godt af hende og give hende et kram om dagen - mindst :mrgreen:

Fylder 2 i Juni, så jo, jeg tror det er et sammen fald :-)

Tror hunhunden der bor ville gå bananas.. ellers ville jeg hjertens gerne have hende i nogle uger! Så kunne jeg få "ikke humpe" HELT på plads med Motor ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror hunhunden der bor ville gå bananas.. ellers ville jeg hjertens gerne have hende i nogle uger! Så kunne jeg få "ikke humpe" HELT på plads med Motor ;-)

Tak for tilbud, men jeg kunne nok ikke undvære sorte sambo når det kom til stykket :lun: For udover at være belastende og larmende, så er hun også verdens dejligste og kærligste vovhund :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rott-Brador Fan

Er i den heldige situation at jeg har en hundepige på knapt 2 år som bare er lykkelig over at hun har fået en legekammerat på nu 4 mdr.

Hun er simpelthen så sød ved ham selvom han er en lille laban, og det er en daglig kilde til smil og grin at se de 2 boltre sig, lege, fjolle og til sidst falde i søvn i hinandens poter :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites