Hop til indhold

Løwchen retriever


Gæst Mellon
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke hvordan løverne generelt har det med apportering men Ludvig har forelsket sig i en frisbee, jeg havde med ud på tur, han bar den i munden på stort set hele turen, 1-1 1/2 time, han holdt den sågar i munden mens han skulle tisse, det skal jo passes det hele.

Det bedste af det var dog at jeg kunne aflede ham når vi passerede andre hunde:banan: De plejer jo at blive skældt ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvordan løverne generelt har det med apportering men Ludvig har forelsket sig i en frisbee, jeg havde med ud på tur, han bar den i munden på stort set hele turen, 1-1 1/2 time, han holdt den sågar i munden mens han skulle tisse, det skal jo passes det hele.

Det bedste af det var dog at jeg kunne aflede ham når vi passerede andre hunde:banan: De plejer jo at blive skældt ud.

De fleste af dem er MEGET glade for at apportere..Og mange af dem (de fleste) render også gerne med noget i munden (en bamse, en sok, en bold osv).. Ligesom de også har den der retriever-mani med at når man kæler så tager de fat rundt om ens håndled med tænderne. Ikk hårdt bare sådan du ved let :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...