Hop til indhold

Sele til Gravhund


Gæst casperst
 Share

Recommended Posts

Gæst casperst

Jeg har den seneste tid søgt efter den optimale sele til en korthåret standard gravhund. Jeg bruge pt. en (køre)sele fra Trixie, men synes ikke det sidder godt. Specielt omkring brystbenet, som som det fleste nok ved, er ret markant hos gravhunden.

Jeg har pt. øje for en V-Sele fra Doggles. Men er der andre som har nogle forslag til sele, der specielt er gode til gravhunde? Hvor der er plads til brystbenet, samtidig med at den sidder godt til.

 

Hundehilsner

Casper

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej men jeg fandt denne i stedet for: Stativ som hund med 2x1 liter skåle - Hunde-madskåle - Ilovedogs :genert:

 

Faldt engang over en hjemmeside hvor de reklamerede med, at de kunne hjælpe med mange ting, f.eks. at finde et dækken som passede en gravhund. Måske var det denne: SmileyDog - hundebutik med masser af ting til din hund. men er ikke sikker..

 

Synes selv det har været svært at finde en sele og endte med at tage hunden med i butikker, for selvom jeg målte og gjorde ved, sad mange seler bare vildt dårligt på ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst casperst

Jeg valgte at satse på V-selen fra smileydog.dk - Den ser umiddelbart ud til at sidde godt til. Og efter en mailkorrespondance med butikken, var jeg overbevist om at prøve den pågældende sele.

Så håber min søgen er forbi nu.

 

Tak for de indkommende forslag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...