Hop til indhold

Sommerbilleder


Trei
 Share

Recommended Posts

Altså jeg glææææder mig sådan til det bliver sommer engang... indtil idag havde jeg tvivlet lidt på om det nogensinde ville ske, men så idag er der sandelig solskin og indtil flere plusgrader, så nu tror jeg på det - sommeren kommer igen engang. :mrgreen:

 

Nu har jeg så fundet på at vi da skal have en tråd med sommerbilleder. :klap:Så vi kan glæde os til sommer og se på skønne hunde, så frem med billederne allesammen. :cool:

 

sommerOzzie2.jpg

 

Ozziesommer4.jpg

 

Ozzie elsker vand

vand1.jpg

 

og især at lege med det, der kommer ud af vandslangen sammen med en god ven

vandleg.jpg

 

Posere lidt

Ozziesommer5.jpg

 

posere.jpg

 

Det bliver godt til sommer, så kan frøkenen komme på græs igen. :lol:

grsning.jpg

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Her har vi ikke solskin, men plusgrader og gråvejr - ikke så fedt at se på sammen med al det grå sne her stadig ligger rundt omkring :???:

 

Så jeg er med på en omgang sommerlige billeder :banan:

 

smuk hund på en smuk "mælkebøtte-mark" :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her har vi ikke solskin, men plusgrader og gråvejr - ikke så fedt at se på sammen med al det grå sne her stadig ligger rundt omkring :???:

 

Så jeg er med på en omgang sommerlige billeder :banan:

 

Ih, flere sommerbilleder af en dejlig hund - jeg kan især godt lide billedet med alle mælkebøtterne. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg jo ik computernørd:fornaermet:kan ikke sætte billeder ind, eller koipere, men tak, sønnike hjælper

Men hele wekenden handlede kun om hendes tarv, hun var syg og skulle vandes for ikke at dehydre, og det var den bedst måde, hun elskede at blive vandet:banan: men vi fik en dejlig wekeend med hende og alle fik sagt farvel

men glæder mig til sommer, hvor vi kan nyde haven med vores nye hund:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super fine billeder! Ok, hvis det ender sådan er jeg måske ikke helt så ulykkelig over sneen er ved at forsvinde....

 

Motor synes det er top mærkeligt, han graver på livet løs, han har lige i dag opdaget at der faktisk findes noget under sneen :lol:

 

Et lille billede af Buddha i sommerhaven :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Først sommerfotos far 2006 fra Pelles hvalpelegestue, her er han 10 uger.

 

Dernæst et andet vandfoto fra Faxe Kalkbrud

 

Næææh dog, der er den berygtede Pelle :-D Flot hund og flot vand i det kalkbrud der!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Næææh dog, der er den berygtede Pelle :-D Flot hund og flot vand i det kalkbrud der!

 

He he, ja når solen skinner er vandets farve helt fantastisk her er nogle andre fotos derfra, også sommer men desværre gråvejr :cry:

 

 

Pssst... Hvis du var blevet hurtigere færdig med at sove i søndags ville du have mødt Pelle, han var nemlig med til træning :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, ja når solen skinner er vandets farve helt fantastisk her er nogle andre fotos derfra, også sommer men desværre gråvejr :cry:

 

 

Pssst... Hvis du var blevet hurtigere færdig med at sove i søndags ville du have mødt Pelle, han var nemlig med til træning :cool:

 

Aaaarrh øv! Vi har fundet et vækkeur frem til på søndag :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...