Hop til indhold

Møde andre hunde.


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

Gæst Klüssendorf

:vinken:

 

Min lille Boston Terrier hvalp på 10 uger skal ud i den store verden og møde andre venlig sindet hunde. Så hvis der er nogle på sydsjælland eller sydhavsørene, som har lyst til en gå tur eller legetime, så kommer jeg gerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150

Hejsa!

Jeg har en blanding af en hønsehund og labrador pige på 2 år. Hun er ikke den mest legesyge hund og jeg ved ikke, hvordan hun er med hvalpe må jeg ærlig indrømme, men mig og Bella skal ihvert fald til Nakskov og besøge min veninde om to uger, en weekend. Bor du nær Nakskov, for så vil vi da gerne prøve, at mødeds og se, hvis det er.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Luna er yderst forsigtig overfor hvalpe, men hun bryder sig ikke om at lege. Men hun vil hilse pænt og en lille gåtur sammen, det ville hun bare syntes var hyggeligt.

 

Men jeg ved ikke om det er det du søger?

 

De har ikke rigtigt være ude sammen med andre hunde og det vil jeg gerne have, at de kommer, så de kan lære at begå sig og ikke se fremmed hunde som potentielle farlige. Der er nemlig ikke så mange muligheder for at støde på venlige snakkelysten hunde, hvor vi færdes i det daglige, da vi bor ude på landet.

 

Men en lille gåtur kan være ganske fint, selvom han jo nok vil synes, at Luna kunne være en ganske sjov én, at forsøge at lege med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være at Luna vil lege lidt når nu de ikke er større. Vi mødte en lille bull terrier hvalp for en måned siden, og her lagde Luna sig ned på ryggen så den rigtig kunne få lov at tumle hende. Men når hvalpene bliver for store og for voldsomme, så gider hun ikke. Hun bliver ikke sur, men hun går sin vej, og det lader jeg hende så gøre, da jeg mener hun selv skal have lov at bestemme hvem hun skal lege med :blink:

 

Og voksne gider hun slet ikke at lege med, så generelt er hun en rigtig kedelig dame :blink:

 

Men ellers kan jeg da ikke forestille mig andet end der er en masse herinde med hunde der godt gider at lege :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Buddha og Klüssendorf - så må vi lige flytte snakken herover.

 

Jeg kan ikke mødes i denne weekend, men f.eks. den 13. om formiddagen hvis det kunne lokke?

 

Vi pakker snudemobilen og bevæger os syd på, kender i noget strand eller skov hvor hundene kan løbe løs?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Buddha og Klüssendorf - så må vi lige flytte snakken herover.

 

Jeg kan ikke mødes i denne weekend, men f.eks. den 13. om formiddagen hvis det kunne lokke?

 

Vi pakker snudemobilen og bevæger os syd på, kender i noget strand eller skov hvor hundene kan løbe løs?

 

Har ingen planer den 13. Man må, så hvidt jeg husker, have løse hunde på alle strande fra 30 sep. til 31. marts, hvordan ser det ud omkring Køge. Tror, at det er ca. halvejs, rent tidsmæssigt, da jeg bor først på Lolland. og hvis I først skal ud af KBH inden i når en motorvej, så kan det jo godt tage noget tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Det kan godt være at Luna vil lege lidt når nu de ikke er større. Vi mødte en lille bull terrier hvalp for en måned siden, og her lagde Luna sig ned på ryggen så den rigtig kunne få lov at tumle hende. Men når hvalpene bliver for store og for voldsomme, så gider hun ikke. Hun bliver ikke sur, men hun går sin vej, og det lader jeg hende så gøre, da jeg mener hun selv skal have lov at bestemme hvem hun skal lege med :blink:

 

Og voksne gider hun slet ikke at lege med, så generelt er hun en rigtig kedelig dame :blink:

 

Men ellers kan jeg da ikke forestille mig andet end der er en masse herinde med hunde der godt gider at lege :-D

 

Det skal hun så absolut også have lov til ;-). Boston Terrier kan godt være lidt voldsomme i sin leg, men de har på den anden side endnu ikke mødt og talt med en stor hund, så måske størrelsen alene kunne gøre dem en anelse ydmyg.

 

Du skal blive opdateret om, hvad de siger til en stor hund, så snart de har mødt Motor og Samson :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Jeg kender ikke noget til Køge, men mht. afstand lyder det umiddelbart fint. Jeg vil da lige prøve at tjekke om der skulle være en godt strand eller lign.

 

Er Solrød strand ikke lige ved siden af Køge ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

:klap: Jeg glæder mig! Skal ikke noget den 13.

 

Samson er super sød til hvalpe, Motor har ikke mødt særlig mange helt små, men han hænger højst sandsynligt i halen på Samson, så kan din lille også få lov at kigge lidt og selv komme når den vil være med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Jo det er det vist, kender ikke noget til Solrød strand, men det lyder som en plan.

 

Hvad med her:

Hundeskove - indhegnet areal - hundeluftning, Solrød

 

Virker som det perfekte sted :klap2: , samtidig med, at der er en adresse, der kan tastes ind på GPS´en :-D

 

:klap: Jeg glæder mig! Skal ikke noget den 13.

 

Samson er super sød til hvalpe, Motor har ikke mødt særlig mange helt små, men han hænger højst sandsynligt i halen på Samson, så kan din lille også få lov at kigge lidt og selv komme når den vil være med :-D

 

Jeg glæder mig allerede. Lille Andersand hænger allerede i moppehoved, når jeg tørre op efter ham, så han syntes at være i skarp træning til at kunne hænge ud sammen med Motor :blink: Bare Samson ikke mister modet :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Virker som det perfekte sted :klap2: , samtidig med, at der er en adresse, der kan tastes ind på GPS´en :-D

 

 

 

Jeg glæder mig allerede. Lille Andersand hænger allerede i moppehoved, når jeg tørre op efter ham, så han syntes at være i skarp træning til at kunne hænge ud sammen med Motor :blink: Bare Samson ikke mister modet :hmm:

 

Jeg tror ikke du skal være nervøs for Samson, han skrider bare hen og graver et hul hvis han bliver træt af hvalpeleg - eller gør lidt af dem:blink:

 

Hvornår skal vi mødes - jeg vil jo helst så tidligt som muligt, men jeg tror jeg lader jer andre komme med et bud, jeg er ikke sikker på at Buddha og jer er helt enige om hvad der er tidligt:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Tidligere end 10... i må have kogt suppe på en dårlig høne :mrgreen:

 

Ej hvor langt tid tager det at køre derned? Motor står op kl. 8 hvis det er mig der har morgenturen, kl. 10-11 hvis det er Anders :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Tidligere end 10... i må have kogt suppe på en dårlig høne :mrgreen:

 

Ej hvor langt tid tager det at køre derned? Motor står op kl. 8 hvis det er mig der har morgenturen, kl. 10-11 hvis det er Anders :???:

 

Jeg er bare en please´r :engel: Jeg kommer, når I kan være der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Godt, Buddha du bestemmer tiden.

 

findvej.dk siger 36 minutter, så vi skal nok regne med lidt mere så vi har tid til at køre forkert(har ingen gps):mrgreen:

 

Hvis vi så mødes cirka kl. 9, mon så ikke vi kan være der kl. 10? Jeg kan sagtens fare vild med et kort, bare rolig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sara1984

hejsa der er 2 hundeskove på falster en i nykøbing f og en i bøtø ved marielyst der kommer jeg af og til med min labrador bla. og vi kunne da sgatens mødes der en dag hvis du har lyst?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
hejsa der er 2 hundeskove på falster en i nykøbing f og en i bøtø ved marielyst der kommer jeg af og til med min labrador bla. og vi kunne da sgatens mødes der en dag hvis du har lyst?

 

Det ville da være rigtig godt. Vi kommer med jævne mellemrum i Nykøbing, men det er sjældent, vi støder på andre hunde. Vi tager også på stranden ved Sildestrup, det er jo ikke så langt fra Marielyst. Men jeg vidste ikke at der var en hundeskov ved Marielyst. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...