Gæst anne-marie Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 (rettet) Her er en international underskriftindsamling imod kunstneren der sulter og tørster gadehunde ihjel! Man skriver først navn, email, så by og tilsidst land. Sign the Boicot a la presencia de Guillermo Habacuc Vargas en la Bienal Centroamericana Honduras 2008 Petition Håber mange vil deltage Man får efterfølgende en mail Redigeret April 16, 2008 af anne-marie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 16, 2008 Rapporter Share Besvaret April 16, 2008 Så har jeg skrevet under Men man behøver ikke foretage sig extra, jf denne bekræftelse: This email message is sent to you from PetitionOnline.com to confirm your signature as "a9" on the online petition: "Boicot a la presencia de Guillermo Habacuc Vargas en la Bienal Centroamericana Honduras 2008" hosted on the web by our free online petition service, at: http://www.PetitionOnline.com/13031953/ Your signature on the petition is already complete, and there is no need to reply to this message. Your signature number for this petition is 2062218. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret April 16, 2008 Rapporter Share Besvaret April 16, 2008 Så har jeg også givet min underskrift. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 16, 2008 Rapporter Share Besvaret April 16, 2008 Jeg har også skrevet under... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret April 16, 2008 Rapporter Share Besvaret April 16, 2008 Det går dælme stærkt i den underskriftindsamling, hold da op, imponerende :8 Jeg fandt sørme en anden fra min lille landsby Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 16, 2008 Rapporter Share Besvaret April 16, 2008 Jeg skrev allerede under, da artiklen blev offentliggjort her på hunde-forum :blink: EB havde nemlig også sørget for link til underskriftsindsamlingen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret April 16, 2008 Rapporter Share Besvaret April 16, 2008 Det går dælme stærkt i den underskriftindsamling, hold da op, imponerende :8 Stærkt det er da slet ikke ordet Har også skrevet under Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret April 16, 2008 Rapporter Share Besvaret April 16, 2008 Stærkt det er da slet ikke ordet Har også skrevet under Ja, for pokker, Dyrernes beskyttelse ville juble over de underskrifter, jeg kan nærmest ikke de tal Man må nok sige at der er en verdensomspændende protest! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 16, 2008 Rapporter Share Besvaret April 16, 2008 Ja, for pokker, Dyrernes beskyttelse ville juble over de underskrifter, jeg kan nærmest ikke de tal Man må nok sige at der er en verdensomspændende protest! Og så kan man håbe at det fører nogle vegne... med så bred opbakning til at det skal stoppes kan det da kun gå for langsomt for at få sat en stopper for den såkaldte kunstner... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret April 17, 2008 Rapporter Share Besvaret April 17, 2008 Super! For dem der er i tvivl om hvorvidt "PaÃs" betyder pasnummer eller lignende, så betyder det altså bare "land" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret April 19, 2008 Rapporter Share Besvaret April 19, 2008 Det er ret imponerende, nu er der indsamlet 2135934 Total Signatures (stort fordi jeg har kopieret, det tal er meget stort, kan jeg slet ikke finde ud af:mrgreen: men drømmer om at vinde det i lotto) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret April 19, 2008 Rapporter Share Besvaret April 19, 2008 Jeg har i øvrigt også skrevet under med det samme, da jeg så det i avisen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret April 20, 2008 Rapporter Share Besvaret April 20, 2008 Så har jeg også skrevet under Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret April 25, 2008 Rapporter Share Besvaret April 25, 2008 Det er ret imponerende, nu er der indsamlet 2135934 Total Signatures(stort fordi jeg har kopieret, det tal er meget stort, kan jeg slet ikke finde ud af:mrgreen: men drømmer om at vinde det i lotto) Nu 2265406 Total Signatures Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret April 25, 2008 Rapporter Share Besvaret April 25, 2008 Altså ikke for at være negativ, men viste det sig ikke, at hundene IKKE blev sultet og tørstet ihjel. De stod bundet i ca 3 timer, hvorefter de blev sluppet løs igen. Var det ikke nærmest sådan et kunstner-stunt ?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret April 25, 2008 Rapporter Share Besvaret April 25, 2008 Altså ikke for at være negativ, men viste det sig ikke, at hundene IKKE blev sultet og tørstet ihjel. De stod bundet i ca 3 timer, hvorefter de blev sluppet løs igen. Var det ikke nærmest sådan et kunstner-stunt ?!? Det var det måske Måske var det den historie der var løgn... Jeg vil gerne være med i en international underskriftindsamling imod overgreb på dyr Prøv at se udpluk af indsamlingen, helt fantastisk, folk kommer fra alle mulige lande Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret April 25, 2008 Rapporter Share Besvaret April 25, 2008 Jep, det er en flot indsats folk har gjort med den underskrift indsamling og om ikke andet markerer man da kraftigt, hvad man synes om mishandling af dyr...om de hunde blev sultet eller ej aner jeg ikke...havde bare forstået, at det havde vist sig at være et plattenslager-nummer fra "kunstnerens" side ?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret April 25, 2008 Rapporter Share Besvaret April 25, 2008 Jep, det er en flot indsats folk har gjort med den underskrift indsamling og om ikke andet markerer man da kraftigt, hvad man synes om mishandling af dyr...om de hunde blev sultet eller ej aner jeg ikke...havde bare forstået, at det havde vist sig at være et plattenslager-nummer fra "kunstnerens" side ?!? Hvis det ikke er sket så er det selvfølgelig godt Men det er ikke det væsentlige mere, jeg havde aldrig troet at man verden over kunne lave en så stor indsamling, det er det smukkeste kunstværk, at det lader sig gøre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 25, 2008 Rapporter Share Besvaret April 25, 2008 Hvis det bare var et mediestunt, må der da kunne findes noget om det på nettet... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret April 25, 2008 Rapporter Share Besvaret April 25, 2008 Hvis det bare var et mediestunt, må der da kunne findes noget om det på nettet... :hmm: Jeg har søgt på det og har ikke fundet noget der bekræfter at det ikke passer, det er ledt at påstå hvis det ikke passer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 25, 2008 Rapporter Share Besvaret April 25, 2008 Jeg har søgt på det og har ikke fundet noget der bekræfter at det ikke passer, det er ledt at påstå hvis det ikke passer Ja meget, for man håber jo virkelig at det ikke passer, men bare var får at skabe lidt ravage... Prøver lige at søge lidt på det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 25, 2008 Rapporter Share Besvaret April 25, 2008 Her fremgår det at de er fusk: http://thepetextraordinarium.blogspot.com/2008/03/starving-dog-exhibit-reported-as-hoax.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 25, 2008 Rapporter Share Besvaret April 25, 2008 Her står der så at hunden faktisk døde under det alligevel: http://reiskeks-natividad.blogspot.com/2007/10/misinformation-is-obviously-faster-and.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret April 25, 2008 Rapporter Share Besvaret April 25, 2008 Det her er fra wikipedia: In 2007 Guillermo Vargas took a stray dog from the streets of Managua, Nicaragua, and tied it to a short leash in an art gallery, titling his exhibit "Eres Lo Que Lees" ("You Are What You Read"). Photographs appeared on the Internet showing a emaciated dog, tied to a wall by a length of rope in a room full of standing people, with the title of the exhibit written on the wall in dog food. The outrage triggered by the exhibit spawned allegations that the dog had been left to starve to death; these allegations quickly spread internationally via blogs, e-mails, and other unconfirmed sources. However, other than a three-hour period during which the dog was on display as part of Vargas' exhibit, the gallery alleges the dog was not tied up, and was fed with food brought in by Vargas himself.[2] There are no indications in the photos of where or when they were taken, nor of who took them. Juanita Bermúdez, the director of the Códice Gallery, was quoted in La Prensa[3] as saying that the animal was fed regularly and was only tied up for three hours on one day before it escaped.[4] Upon conducting a probe, the Humane Society was informed that the dog was in a state of starvation when it was captured and escaped after one day of captivity; the Humane Society also acknowledged, in reference to reports that the dog had been starved to death, "the facts [had] been misconstrued in some news articles"; however, the organization also categorically condemned "the use of live animals in exhibits such as this." [5] This matter was brought to the attention of the World Society for the Protection of Animals (WSPA), who investigated the issue found it had enough merit to take action, and are satisfied that no animals will be abused during the upcoming Biennial exhibition.[6] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret April 27, 2008 Rapporter Share Besvaret April 27, 2008 Okay, tak for oplysningen Synes nu alligevel at det er synd for hunden, at den bliver indfanget og bundet i kort snor. Den ser altså heller ikke særlig glad ud på billedet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts