Hop til indhold

Dog Camp 2010 en sjov week-end


Recommended Posts

De 5:30 er nu kun, når jeg skal på arbejde. Både ejer og hund har et rigtig godt sovehjerte :-D

 

Hehe, det har vi vist ikke:mrgreen:

 

Mht skygge, så har jeg ikke noget med.. Jeg har vist mere end rigelig at skulle slæbe med i toget i forvejen:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 394
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Næh har jo et par dage endnu;-)

 

Eller dvs det har jeg... Jeg mangler kun de ting, jeg går og bruger i hverdagene.. Og så kameraet.. Jeg går og håber at min nyindkøbte kamera-taske når at komme med posten:oops:

 

Hvor mange guffer har I med? Jeg har købt 2 pakker kyllingetern, men er det mon nok til lørdag og søndag? Jeg har 2 i fryseren også, jeg kunne tage med? :hmm::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh har jo et par dage endnu;-)

 

Eller dvs det har jeg... Jeg mangler kun de ting, jeg går og bruger i hverdagene.. Og så kameraet.. Jeg går og håber at min nyindkøbte kamera-taske når at komme med posten:oops:

 

Hvor mange guffer har I med? Jeg har købt 2 pakker kyllingetern, men er det mon nok til lørdag og søndag? Jeg har 2 i fryseren også, jeg kunne tage med? :hmm::hmm:

 

Det kommer jo an på hvor dygtig Luna er :mrgreen: og om i også bruger legetøj som belønning?

 

Jeg har købt stort ind af fish- og training bites hos Olivers, så dem tager jeg et par poser med af hver og så hvis hun går helt kold, så bruger jeg tunguf på tube - det plejer hun gerne at gide arbejde for.

Til agility plejer det at virke at bruge legetøj.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har vist godbidder med til hele camp'en :oops:

 

Vi fik fiskefrikadeller på arbejde i dag, så jeg tog resten med hjem og har skåret en 10-12 stk. i små tern. Dertil kommer en backup af Frolic og et udvalg af prøveposer fra WDS.

 

Så mon ikke vi klarer os :mrgreen:

 

Jeg har lige gået og pakket det, der kan her på forhånd og skrevet lister efterhånden som jeg har puttet tingene i taskerne - og Livas lister er meget længere end min :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har vist godbidder med til hele camp'en :oops:

 

Vi fik fiskefrikadeller på arbejde i dag, så jeg tog resten med hjem og har skåret en 10-12 stk. i små tern. Dertil kommer en backup af Frolic og et udvalg af prøveposer fra WDS.

 

Så mon ikke vi klarer os :mrgreen:

 

Jeg har lige gået og pakket det, der kan her på forhånd og skrevet lister efterhånden som jeg har puttet tingene i taskerne - og Livas lister er meget længere end min :hmm:

 

Joooh det tror jeg:lol::lol:

 

Hahahaha ja sårn kan det gå.. Havde jeg haft bil, var der nok oss kommet en del flere ting med til Luna:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Men der skal jo stadig være plads til Liva i bilen :mrgreen:

Der er ikke meget ved at køre til Dog Camp uden hunden.

 

Jeg må tænke smart, når bilen skal pakkes. Jeg har ellers en dejlig stor kuffert, men har vurderet, at den vil tage for meget af Livas plads, så det bliver et par mindre sportstasker/net i stedet for. De kan nemlig stå på gulvet ved passagersædet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er jeg klar - alt er pakket. Hold da op hvor har jeg meget l... med :mrgreen:

 

Jeg kører en times tid før jeg behøver, så kan Nana og jeg stoppe og få tisset og snuset på vejen og ellers bare hygge os uden stress og jag :5up:.

 

Jeg hader at skynde mig og kan godt li' at komme til tiden :-D.

 

Vi ses om nogle timer :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Py ha hvor er her varmt - her i Nyborg

 

Både hunde og mennesker er ved at smelte.

 

Men vi hygger - ja vi gør :klap:

 

Jeg er dog løbet ind i lidt af et luksusproblem efter at have prøvet både rally og agility - og syntes begge dele var sjovt. Der er sørme ikke dage nok i ugen (og energi nok i hunden) til at gå til det hele.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil bare sige tak for en rigtig dejlig camo, vi har haft en kanon god tur. Tænker at vi skal lave en billedtråd med billeder fra dogcampen. Og det var rigtig hyggeligt at møde menneskene bag hundene, jeg kan så sige at der var ingen af jer der så ud som i skulle :-) inde i mit hoved så i alle sammen meget anderledes ud end i i virkeligheden gør. Det er lidt sjovt at man danner sig et billed, og så er det bare totalt forkert :-) Tak for en god camp, og jeg håber og krydser fingre for at kato får et nyt hjem i aften.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja!...men vi ligger så også i sengen nu med et lager af pandekager og saftevand og har ingen planer om at rejse os de næste par timer :mrgreen:

 

Det synes jeg lyder som en fantastisk ide:-D Jeg sidder i min sofa og nikker med hovedet.. Og Luna er gået helt død.. Tror ikke jeg ser mere til hende andet end lige når hun skal have mad:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er også hjemme igen.

 

Det var hyggeligt at se så mange HF'ere - hundene var det jo næsten som om man kendte i forvejen :mrgreen:

 

Liva er også gået død. Vi nåede knap nok op på motorvejen efter at have sat Jeanette og Luna af på stationen, så lagde hun sig ned og rejste sig først, da vi nåede vores egen afkørsel 1½ time senere.

 

Lige nu ligger hun henne under spisebordet (med sit nye tov - flettet af Bamseida) og sover dybt.

 

Apropos tovet, Jeanette og Bamseida, så har Jysk tilbud på fleece i næste uge - 20 kr. pr. tæppe "i forskellige farver". Jeg tror, jeg skal forbi og have et par stykker og se om jeg kan finde ud af at få lavet et helt lille lager af fleecetov.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er også hjemme igen.

 

Det var hyggeligt at se så mange HF'ere - hundene var det jo næsten som om man kendte i forvejen :mrgreen:

 

Liva er også gået død. Vi nåede knap nok op på motorvejen efter at have sat Jeanette og Luna af på stationen, så lagde hun sig ned og rejste sig først, da vi nåede vores egen afkørsel 1½ time senere.

 

Lige nu ligger hun henne under spisebordet (med sit nye tov - flettet af Bamseida) og sover dybt.

 

Apropos tovet, Jeanette og Bamseida, så har Jysk tilbud på fleece i næste uge - 20 kr. pr. tæppe "i forskellige farver". Jeg tror, jeg skal forbi og have et par stykker og se om jeg kan finde ud af at få lavet et helt lille lager af fleecetov.

 

Nåårh søde Livsen:lun:

 

Jeg fik flettet mit tov færdigt i toget (og mens jeg ventede på min mor på Roskilde station.. Jeg skulle sidde og vente 1½ time på et tog mod Ølby:shock:, så mor kom og hentede os:-D) Se nedenfor:mrgreen:

 

Men jeg skal da HELT sikkert i Jysk i næste uge:-D

 

Tusind tak for en dejlig weekend, lift til og fra stationen og hvor var det fantastisk at se tøserne bare være sammen som om det havde de da altid været:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåårh søde Livsen:lun:

 

Jeg fik flettet mit tov færdigt i toget (og mens jeg ventede på min mor på Roskilde station.. Jeg skulle sidde og vente 1½ time på et tog mod Ølby:shock:, så mor kom og hentede os:-D) Se nedenfor:mrgreen:

 

Men jeg skal da HELT sikkert i Jysk i næste uge:-D

 

Tusind tak for en dejlig weekend, lift til og fra stationen og hvor var det fantastisk at se tøserne bare være sammen som om det havde de da altid været:-D

 

Hvor er det fint :mrgreen:

 

Heldigt at du kunne blive hentet, så I ikke skulle sidde der og blomstre - så spændende er Roskilde station nu heller ikke.

 

Det var nemlig utroligt som tøserne bare faldt i hak lige med det samme - der var ikke skyggen af noget som helst. De hyggede bare totalt sammen de to.

 

Shiiit nu klør mine mygstik igen :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det fint :mrgreen:

 

Heldigt at du kunne blive hentet, så I ikke skulle sidde der og blomstre - så spændende er Roskilde station nu heller ikke.

 

Det var nemlig utroligt som tøserne bare faldt i hak lige med det samme - der var ikke skyggen af noget som helst. De hyggede bare totalt sammen de to.

 

Shiiit nu klør mine mygstik igen :evil:

 

Ja ikk? Jeg er oss lidt stolt:mrgreen: Og folk i toget, spurgte hvad det var:lol::lol: Luna fik ærter af en lille dreng, så hun hyggede:lun:

 

Hehe ja og byttede plads om natten:mrgreen:

 

Og jeg er da lidt rød på ryggen, trods solcreme:???::-) Æv.. har du ikke noget myggebalsam eller aloe vera?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...