Hop til indhold

Dog Camp 2010 en sjov week-end


Recommended Posts

  • Svar 394
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er der nyt om Kato :banan: Han har fået ny familie i søndags og de har allerede sendt den første opdate på sms, der lyder sådan her:

Ville bare lige fortælle at Kato har det super :)

Vi er rigtige glade for ham og han er faldet rigtig godt til her sammen med vores hund Frida, som dog har vist hvem der er dame i huset.

Det tager han helt fint og er bareså godmodig og venlig.

Der vil senere komme en mere uddybende opdatering med billeder på Hundens Tarvs hjemmeside :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
:lol: det var faktisk det jeg lige loggede på for at skrive :lol:

 

Haha.. :D

 

Men hvad når man ikke har Dankort?

Jeg kender heller ingen der har. Jeg har kun mit

Danske Bank netbank halløj...??

Link til indlæg
Del på andre sites

Og de er rigtig gode. Kan godt lide, at der er så mange hundebilleder og ikke så mange menneskebilleder.

 

Jeg skal ihvertfald have et "par stykker", specielt det hvor Liva overfalder Hundens Tarvs næstformand :lol:

 

:mrgreen: Liva er også god til at "overfalde" :lun: - og så har hun endda fået ærespladsen på H-T´s hjemmeside :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Capone

Hejsa:vinken: alle søde hund venner.

Det var bare så hyggeligt at møde jer alle.

Sikken en dejlig Camp vi havde.

 

Med hensyn til billeder og bestilling er jeg faktisk sikker på at man bare kan bestille og så overføre beløbet til vores bank konto.

 

Ellers skal vi nok finde på andre muligheder:hmm: hvis der er billeder i gerne vil have.

 

Jeg håber at vi til næste år får lavet en lige så dejlig og super hyggelig Camp.

 

Som i alle ved er vi i HT åbne for foreslag til alle arrangementer, så bare spyt ud, og lad os for lavet meget mere hygge:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...