Hop til indhold

Dog Camp 2010 en sjov week-end


Recommended Posts

Ja, man må gerne komme alligevel :mrgreen: Hvis det var mig, ville jeg give hende klofyl-tabletter. Det har jeg selv med held brugt til Sookie til træning :5up:(både af hensyn til hende selv og så også han-hundenes koncentration :blink:)

 

Okay, tak for det, Bananna har nemlig ikke nogen planlagt løbetid, så jeg ved ikke hvornår hun kommer i løbetid, og så er det jo rart at være forberedet:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 394
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, man må gerne komme alligevel :mrgreen: Hvis det var mig, ville jeg give hende klofyl-tabletter. Det har jeg selv med held brugt til Sookie til træning :5up:(både af hensyn til hende selv og så også han-hundenes koncentration :blink:)

 

 

Bella er IKKE i løbetid når der er Dog Camp men

læser lige med MEGEN intr. du omtaler klofyl-tabletter hvor mange giver du hunden af disse, dem vi vi bestemt prøve, :5up:

(Bella er det vi kalder en duft tæve) så hun er ALTID meget omsværmet og i laaaaang tid efter løbetid :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella er IKKE i løbetid når der er Dog Camp men

læser lige med MEGEN intr. du omtaler klofyl-tabletter hvor mange giver du hunden af disse, dem vi vi bestemt prøve, :5up:

(Bella er det vi kalder en duft tæve) så hun er ALTID meget omsværmet og i laaaaang tid efter løbetid :damn:

 

Jeg giver hende en morgen, middag og aften ca. 2 dage før vi skal til træning :5up: Ved ikke om det virker for alle - men det fungerede rigtig godt for os - der var ikke nogen af de andre hunde der opdagede, at hun var i løbetid. Har dog læst om andre hunde der skulle have væsentlig højere dosis - men hader at "medicinerer" for noget naturligt :oops: - men det gik bare ikke at have en højløbsk tæve med til træning :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, jeg er kommet til at slette den mail jeg fik fra hundens tarv angående hvornår der er tilmelding til spisning og aktiviteter/træning :cry:

 

Er der ikke en venlig sjæl der vil hjælpe mig? :-)

 

Jeg undersøger det lige med sekretæren og vender tilbage :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg fået svar fra sekretæren :mrgreen:

 

Der er endnu ikke sendt mail ud vedr. madbestilling og træningstider. Mailen kommer til alle - formentlig midt i maj :5up:

 

 

Øhh, så må du undskylde - det er så noget jeg har drømt :oops:

 

Jeg synes så bestemt at jeg havde fået en mail, hvor der stod datoer for tilmelding til div.:sove:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhh, så må du undskylde - det er så noget jeg har drømt :oops:

 

Jeg synes så bestemt at jeg havde fået en mail, hvor der stod datoer for tilmelding til div.:sove:

:lol::lol: kan det være den første mail, hvor der nok har stået at på et tidspunkt ville der komme yderligere mail med tilmelding til spisning, træning osv osv :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Nå, nu begynder chefen at brokke sig lidt over, at jeg skal have fri i de dage - selvom der tidligere er givet lov.

 

Hvor meget tror I der sker torsdag? Jeg kan nemlig ende med at blive nødt til først at komme efter arbejde torsdag.

 

:oops: kan ikke huske dagsprogrammet sådan helt i detaljer :oops: men torsdag åbnes der kl. 13.00 - og så bliver der noget ryste sammen et eller andet, men kan lige skrive når programmet er helt på plads :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der ved, hvornår vi får mail angående hold osv. som man skal melde sig til. Det er dog ikke blevet sendt ud endnu vel??

 

Bantus

 

Det ved jeg :blink:

 

Vi har Dog Camp møde på mandag for at samle op på de sidste ting, såsom madtilmelding, træningsprogram osv osv. Hurtigt efter mandag (og vist nok inden den 1. juni) bliver der sendt mail ud til jer alle sammen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

Mad tilmelding?

 

Har vi fået mail om det? Min mail box har været ude af drift et stykke tid. (sådan er det når man glemmer at betale for egen website:oops:)

Men nu er det oppe og køre.

 

hvordan får jeg evt ny mail og chance for at få mad? <Eller er det løb kørt?

 

Ledte og¨så efter mail om aktiviter, men der venter jeg da bare...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst michelle150
Mad tilmelding?

 

Har vi fået mail om det? Min mail box har været ude af drift et stykke tid. (sådan er det når man glemmer at betale for egen website:oops:)

Men nu er det oppe og køre.

 

hvordan får jeg evt ny mail og chance for at få mad? <Eller er det løb kørt?

 

Ledte og¨så efter mail om aktiviter, men der venter jeg da bare...

 

Læs indlægget ovenover dit en gang til.:-)

De skal planlægge det hele på mandag, så sender de mails ud derefter.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Læs indlægget ovenover dit en gang til.:-)

De skal planlægge det hele på mandag, så sender de mails ud derefter.:banan:

 

:klap: det er nemlig rigtigt :mrgreen: og jeg glæder mig til vi skal afsted - er sikker på at det bliver nogle kanon-gode dage :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan, kan ikke, kan, kan ikke :vedikke:

Har reserveret hytte, men Sonja kunne desværre ikke få ferie, så jeg mangler 1-2 at dele hytten med. :genert:

 

Og kæresten kan heller ikke tage fri til at hjælpe mig, så skal ha fundet en til at hjælpe mig :???:

 

Og har ik fået meldt mig til Dog Camp endnu, pga alt det der. Er det for sent nu...? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...