Hop til indhold

Hun er blevet dygtig!!


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Min mors hund, mysla har aldrig været ret god til at være alene:(

 

Men i sidste uge og i denne uge har jeg været hjemme ved dem og bo i et par dage. Begge hunde er så blevet puttet derhjemme inden jeg tog på arbejde.

 

Og jeg er helt overrasket over hvor dygtig mysla er:shock:

 

Selvom hun kan se at jeg gør mig klar til at gå, så står hun helt afslappet og venter på sine godbidder!

Hun får nemlig altid sin legekasse med et frossent og et friskt ben med fyld plus lidt godbidder;)

Og slet ingen gøen har der været, heller ikke stresset/forhastet spiseadfærd når man er gået ud af døren. (jeg kiggede nemlig ind af vinduet)

 

OG idag gik jeg først kl 2 efter en god lang tur og hun plejer at have større problemer når det afviger fra den normale vane med at blive forladt om morgenen :)

 

HUn er da ikke kurreret, men det lader da til at holder man nogenlunde på rutiner i at blive forladt, så går det faktiks rigtig godt :)

 

Og så har vi jo øvet os lidt hjemme ved mig og sørme om jeg ikke kunne gå ned i vaskekælderen uden hunde idag:shock:

Mysla sad lige så fint på sin hale og ventede tålmodigt på at jeg åbnede døren igen:lol: Det har hun aldrig kunnet før!

 

Så hun må være et eksempel på at vedholdenhed kan lykkes:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, det er så skønt når ens træning endelig lykkes :klap2:

 

Tillykke med det - fortsæt den gode træning :-D

 

Tak begge to, men nu lyder det somom jeg har trænet med hende, det har jeg jo egentlig ikke ret meget..

Jeg har bare fået min mor til at indføre faste rutiner og dem har de haft i laaang tid.

Hun har bare ikke virkest så stabil som hun er nu og det er jo super dejligt:) Især for mysla:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak begge to, men nu lyder det somom jeg har trænet med hende, det har jeg jo egentlig ikke ret meget..

Jeg har bare fået min mor til at indføre faste rutiner og dem har de haft i laaang tid.

Hun har bare ikke virkest så stabil som hun er nu og det er jo super dejligt:) Især for mysla:)

Så godt arbejde, både din mor og dig :blink:

 

Faste rutiner er rigtig godt - tror også kency ville have været længere tid om at lære at være alene hjemme, hvis ikke det var fordi jeg har faste rutiner hver morgen med hundene. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak begge to, men nu lyder det somom jeg har trænet med hende, det har jeg jo egentlig ikke ret meget..

Jeg har bare fået min mor til at indføre faste rutiner og dem har de haft i laaang tid.

Hun har bare ikke virkest så stabil som hun er nu og det er jo super dejligt:) Især for mysla:)

 

Hehe, den smule træning har jo nok også gjort det, ved siden af de faste rutiner - godt arbejde til både jer begge to så!:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...