Hop til indhold

Hundens sygdomme


potil
 Share

Recommended Posts

... af Birgitta Wikstrom

 

Nogen der har den og kan sige god for den?

Jeg vil nemlig gerne have sådan en bog/opslagsbog om hundens fysiske sundhed og sygdom, så hvis I kan anbefale nogen, skal I være velkommen :blink:

Nu er jeg jo ved at have et ok hjemmebiblo. med bøger om adfærd, massage osv. men det slog mig at jeg har ikke nogen rigtigt gode om det andet :vedikke::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Vi har den og jeg slår jævnligt op i den, når jeg støder på et helbredsmæssigt spørgsmål. Men da jeg ikke kender andre, kan jeg ikke rigtig sammenligne den med andre i forhold til om den er bedre eller dårligere.

 

Jeg synes, at den er en ganske fin opslagsbog, selvom min dyrlæge til tider ser lidt skepsis på mig, når jeg kommer med min hund og jeg siger, at der er et eller andet galt med den, kan det mon være..... ? :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den har jeg også. Jeg har haft flere bøger om hundesygdomme, men denneher er den bedste. Der er gode, informative tegninger i og fotos. Og rigtig gode og grundige forklaringer om en masse sygdomme.

 

Min eneste indvending er, at den er fra 1996, så alle de nyere sygdomme er der ikke noget om. F.eks. omtaler hun kun den hjerteorm, der overføres med myg. På det tidspunkt, hvor det afsnit er skrevet har man ikke været opmærksom på, at den hjerteorm der dukkede op i Danmark dengang, blev overført af snegle..

 

Åh, jeg så lige, at den koster 329 kr på nettet...

Jeg fik min til 20 kr på biblioteket.....:oops: I rigtig god stand..:mrgreen:

 

Men jeg bruger den rigtig tit. Ikke som erstatning for Google, men som et godt supplement.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...