Hop til indhold

Kooikerhondje forsvundet :(


Gæst am.kjaer
 Share

Recommended Posts

Gæst am.kjaer

Hej en af mine traeningkammeraters kooikertaeve er forsvundet fra deres hjem i snoghoej ved fredericia.

 

Hun er 10 maaneder gammel ca og hedder Smilla, da hun er unghund er hun stadig meget spinkel bygget. Hun er IKKE Aggressiv men kommer ikke umiddelbart ved indkald.

 

Hun har vaeret forsvundet sinden onsdag kl 12 hvor hun broed ud af deres have og er kuns et en enkelt gang i omraadet siden, det var onsdag eftermiddag kl ca 16. Da hun nu har vaeret laenge vaek vil hun maaske komme hvis hun bliver tilbudt mad.

 

Hun er hoejst sandsynlig halt paa nu vaerende tidspunkt da hun har problemer med det ene forben og genrelt ikke kan loebe saa laenge inden hun begynder at halte.

 

Hun baerer ikke halsbaand, men er chipmaerket, send mig en pb eller ring paa 21177943 hvis der er nogen som har info omkring hende, familien er selvfoelgelig ulykkelig. Hun er ca 40cm hoej og vejer 13 kilo i tilfaelde af nogen ser hende og kommer taet nok paa til at vurdere det.

 

Skulle nogen evt have en hund som kan gaa saadan et ret gammelt faerdspor saa er jeg sikker paa vi nok skal faa skrabet penge sammen til det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Kooikerhondje4.jpg

 

Er det sådan en slags?

 

Jeg håber virkelig de finder den :cry: Har hun postet på jubii, hundegalleriet, dyrefinder også? Det er nok en god ide.

 

Jeg ville lave sedler og hænge op - og ja, simpelthen også i området banke på forskellige døre og give folk sedler - på den måde er der pludselig mange flere der er obs på hunden, plus - der er jo nogle der tager hunde til sig, som måske lige skal mindes om at den altså savnes.

 

Du kan se på hundegalleri, en tråd om abbi (i efterlysning), den person har vist brugt forskellige metoder, dog stadig uden held, og har eventuelt nogle tips...også med hensyn til sporhund...

 

Jeg krydser fingre for jer :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst am.kjaer

Ja det er saadan en :)

 

Jeg har postet denne efterlysning paa jubii, vimedhund og hundegalleri ogsaa :) ejeren har haengt efterlysninger op og dele posters ud, desuden er alle dyrlaeger, politi, falck ect kontaktet og i dag har vi brugt hele dagen til at trave skovene i omraadet tynd.. desvaerre uden spor :(

 

Dyrefinder kendte jeg ikke til men vil da straks smutte ind forbi, mange tak :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Ja det er saadan en :)

 

Jeg har postet denne efterlysning paa jubii, vimedhund og hundegalleri ogsaa :) ejeren har haengt efterlysninger op og dele posters ud, desuden er alle dyrlaeger, politi, falck ect kontaktet og i dag har vi brugt hele dagen til at trave skovene i omraadet tynd.. desvaerre uden spor :(

 

Dyrefinder kendte jeg ikke til men vil da straks smutte ind forbi, mange tak :)

 

 

Dyrefinder er et sted hvor man kan se hvilke dyr der er fundet, men også efterlyse sin egen der er savnet. Jeg chekker det altid når jeg hører om en forsvunden hund.

 

Det må bare være så forfærdeligt for dem. I har virkelig gjort en god indsats!

 

Jeg synes virkelig det er noget som så nemt kan ske for os alle, på trods af de forholdsregler vi tager os. Jeg håber, at hun snart bliver fundet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...