Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fandt lige et billede af mine negle inden de blev pillet af... savner dem faktisk lidt. Altså som regel havde jeg jo bare fransk, men skulle til nogle fester osv, så der kom lidt spas på... De er heller ikke voldsomt lange...

 

Hvis man har en god negledame, kan hun også sætte "smilet" på neglen lidt dybere - så det hvide er større, og derfor ser neglene længere ud, hvis man gerne vil holde dem korte..

Men hun skal være god, for at det ser ok ud ^^

 

Fiiiiiiine negle!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man har en god negledame, kan hun også sætte "smilet" på neglen lidt dybere - så det hvide er større, og derfor ser neglene længere ud, hvis man gerne vil holde dem korte..

Men hun skal være god, for at det ser ok ud ^^

 

Fiiiiiiine negle!

 

Mine negle er så små, så smilet må ikke komme længere ned. Men min negledame er rigtig rigtig god - hun har vundet DM en eller to gange... Hun sætter smilet lidt lavere så udvoksningen nærmest ikke kan ses...

 

Ih, suk... vil have negle igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Fandt lige et billede af mine negle inden de blev pillet af... savner dem faktisk lidt. Altså som regel havde jeg jo bare fransk, men skulle til nogle fester osv, så der kom lidt spas på... De er heller ikke voldsomt lange...

 

Det ser sku godt ud...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Såååå flotte negle, Stjernetosse :D

 

Jeg har haft påsat negle en gang. Derefter blev jeg så bidt af det, at jeg begyndte at "gro mine egne" :lol: I nogle perioder med mere held end andre. Pt har jeg ok lange negle, med undtagelse af pegefingrene. Dem kom jeg til at bide, da alt det med ledelsen skete :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal ha' lavet negle på onsdag. Mine egne er helt bidt ned, så glæder mig. Har haft kunstige negle i 3 omgange før. Så har jeg dem i nogle måneder, og så gror jeg mine egne. Det funker fint, lige indtil jeg bliver rigtig stresset eller nervøs, så bider jeg igen :stupid:Men nu bliver alting anderledes... :mrgreen:

 

Og så skal jeg vist ud og lede efter en maxi kjole. Sådan en gad jeg godt eje... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg skal ha' lavet negle på onsdag. Mine egne er helt bidt ned, så glæder mig. Har haft kunstige negle i 3 omgange før. Så har jeg dem i nogle måneder, og så gror jeg mine egne. Det funker fint, lige indtil jeg bliver rigtig stresset eller nervøs, så bider jeg igen :stupid:Men nu bliver alting anderledes... :mrgreen:

 

Og så skal jeg vist ud og lede efter en maxi kjole. Sådan en gad jeg godt eje... :-D

 

Skal også ha lavet på onsdag!! Juhuu:banan::banan::banan:

 

Og en Maxi kjole gad jeg også godt at eje, men det dur ikke til min krop.. Er alt for lille... Men flotte det er de sku godt nok:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katrine
image1xl.jpg

 

140kr - må gerne, ik? Eller skal de være i den der.. gyldne bronze?

 

image1xl.jpg

 

Eller dem her - til hele 160kr?

 

image1xl.jpg

 

Hvor er de fine.. Hvor er de fra? Jeg må nemlig også godt :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de fine.. Hvor er de fra? Jeg må nemlig også godt :slem:

 

^Skal man vælge... Altså... Jeg spørger bare :slem: :genert: Og hvor er de fra :genert::ivrig:

 

Asos.com da! Alle sammen :D allermest fantastiske, og fri fragt!

Bestilte de første... Overvejer bronzefarvede hvis de er gode i brun læder

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Har du set Malenes tæer? Hun ser fint ud i deres sandaler alligeveller!

Og til 140 kr? Lokke lokke lokke ;)

 

:shock: Giver sære billeder af, hvaffor fødder Malene mon render rundt med :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Katrine
Asos.com da! Alle sammen :D allermest fantastiske, og fri fragt!

Bestilte de første... Overvejer bronzefarvede hvis de er gode i brun læder

 

Så er jeg ikke længere Asos-jomfru :slem: Fantastisk sted! Uha, kommer til at spise havregryn hele måneden, men uha nogle lækre ting jeg skal have på imens :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha.... nej, har ikke set Malenes tæer - men med resten af hendes yndighed i hukommelsen, så tænker jeg ikke, at de kommer op på siden af mine :mrgreen:

 

Hun har vist fodbilleder på hendes FB :mrgreen:

 

Har set dine fødder, du kan sagtens bære dem. Især dem med rem over storetåen - det kræver nærmest lange tæer.. I promise you! Af en der er så køn og tynd og smuk, har du altså nogle sære ideer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...