Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De er fine :hjerte:

 

Har kigget på dette:

Matas - remington kroellejern ci95 pearl professional

 

Det ligner et jeg overvejede i London, men koster under det halve...

Sådan en slags har vi også :5up: Den laver også rigtig fine slangekrøller! Jeg er bare ret god til at brænde mine fingre på den :genert::oops:

Den laver krøller der ser sådan ud: (Og se venligst bort fra mega nedern ansigtsudtryk. Det er fra nytårsaften 2010 og min mor gik AMOK med kameraet :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en slags har vi også :5up: Den laver også rigtig fine slangekrøller! Jeg er bare ret god til at brænde mine fingre på den :genert::oops:

Den laver krøller der ser sådan ud: (Og se venligst bort fra mega nedern ansigtsudtryk. Det er fra nytårsaften 2010 og min mor gik AMOK med kameraet :lol:)

 

Jamen, så tror jeg da jeg smutter forbi matas i morgen og investerer i sådan et... Super fine krøller!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en slags har vi også :5up: Den laver også rigtig fine slangekrøller! Jeg er bare ret god til at brænde mine fingre på den :genert::oops:

Den laver krøller der ser sådan ud: (Og se venligst bort fra mega nedern ansigtsudtryk. Det er fra nytårsaften 2010 og min mor gik AMOK med kameraet :lol:)

 

Du ligner Kate Moss :shock:

 

Edit: På den gode måde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et dulle spørgsmål:

 

Jer der har fået ansigtsbehandling med udrensning osv, hvordan var jeres hud den næste tid? Ren og fin eller med bumser...?

 

Overvejer nemlig en tur til kosmetolog i næste uge, men skal noget i weekenden efter, så vil helst ikke have alt for medtaget hud...

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et dulle spørgsmål:

 

Jer der har fået ansigtsbehandling med udrensning osv, hvordan var jeres hud den næste tid? Ren og fin eller med bumser...?

 

Overvejer nemlig en tur til kosmetolog i næste uge, men skal noget i weekenden efter, så vil helst ikke have alt for medtaget hud...

 

Det kommer an på hvad du får lavet? Der er sådan en ond behandling hvor de ikke bare trykker pore tomme, de får dem til at bløde >_< det bliver meget pænt senere, men de første par dage er det no-go..

Du kan helt sikkert bede om en blid behandling..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...