Hop til indhold

At have en kræsen hund...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg kan godt se at det kan være sjovt, når man ikke selv er den der om en uge opdager at man har glemt et stykke muggen pølse :lol:

 

Det er vand i forhold til at bo her, Motor begraver virkelig ulækre ben i sofaen og har nu fået en dille med, at råt kød lige skal derop og vende før han tager det med ned på madtæppet. Også råt kød smurt ind i rå æggeblomme :mums: Ja æg er i det hele taget sjove, skallerne kan man jo smide rundt omkring i rummene og så håbe på at menneskerne ikke opdager dem....

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vand i forhold til at bo her, Motor begraver virkelig ulækre ben i sofaen og har nu fået en dille med, at råt kød lige skal derop og vende før han tager det med ned på madtæppet. Også råt kød smurt ind i rå æggeblomme :mums: Ja æg er i det hele taget sjove, skallerne kan man jo smide rundt omkring i rummene og så håbe på at menneskerne ikke opdager dem....

 

Ok, så skal jeg vist ikke være misundelig på dig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg fik Petrine havde hun klart anoreksi, hun fik lov at sulte + fik noget ordentligt mad og så var det kureret, senere blev hun så steriliseret, det gav kun endnu mere madglæde :-D

 

Noget af Vic's mad-hysteri er faktisk forår og efterår, når der er spændende dufte i luften. Men han har ikke et sind der vil passe til at få ham kastreret, så den løsning kan vi ikke lige bruge, for at få ham "til fadene".

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt se at det kan være sjovt, når man ikke selv er den der om en uge opdager at man har glemt et stykke muggen pølse :lol:

 

:badr: Pølser er Zackos livret så ham skal du låne til oprydning :mrgreen:

 

Det er vand i forhold til at bo her, Motor begraver virkelig ulækre ben i sofaen og har nu fået en dille med, at råt kød lige skal derop og vende før han tager det med ned på madtæppet. Også råt kød smurt ind i rå æggeblomme :mums: Ja æg er i det hele taget sjove, skallerne kan man jo smide rundt omkring i rummene og så håbe på at menneskerne ikke opdager dem....

 

:badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så tror jeg altså at Aslan ville have været lidt mindre end han er nu, Luna's forældre er jo kun 45-47 cm høje :blink:

 

 

Nårh....men generne er der måske :hmm: desuden overgår de store gener bare de små :blink:

 

eller noget, jeg kan huske da martin lagde 3 stykker rå kød, lige en cm for langt væk fra aslan, så han skuller ejse sig op for at tage dem, Aslan kiggede bare dumt på martin og blev liggende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh....men generne er der måske :hmm: desuden overgår de store gener bare de små :blink:

 

eller noget, jeg kan huske da martin lagde 3 stykker rå kød, lige en cm for langt væk fra aslan, så han skuller ejse sig op for at tage dem, Aslan kiggede bare dumt på martin og blev liggende :mrgreen:

 

Det kunne godt lyde lidt som Luna, så måske én af forældrerne går igen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Morgenen idag var ekstra slem (Mio du er en Golden for søren da, du skal være fed og på konstant slankekur! :roll:)

 

Jeg giver ham hans tørkost i skålen, som er en blanding af 4 forskellige mærker pt (Orijen Regional Red, Orijen Puppy LB, Wolfsblut Blue Mountain og Hills Sensitive Stomach)

 

Som ventet - han snuser i skålen, kigger på mig og går så..

 

Katten kommer og begynder at æde hans mad, jeg siger "Pippi spiser din mad" - ingen reaktion - jeg genner Pippi væk..

 

Jeg hælder lidt yoghurt og vand i skålen, det plejer at gøre tricket, men nej, heller ikke det gider han og går igen - Pippi kommer og begynder at æde igen.

 

Jeg genner Pippi væk, hælder lidt af hans mad i hendes skål, og nu vil hun så heller ikke kendes ved det?!!? :evil:

 

ARRGH!

 

Nogle gange kan man få et par bidder i ham, hvis man står med det i hånden og gør et stort nummer ud af det og giver ham det stykke for stykke, men andre gange ryger det lige ud af flaben igen og ned på gulvet - Han gør det nærmest til en kunst, at spytte foder ud igen! :damn:

 

Og det med mislykket fodersøg, det kender vi alt til, med mindre det er med lugtende ost altså, så er det en anden sag..

Haven er fyldt med klamme puffede foderpiller som både Mio og Pippi rynker på næsen af! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Morgenen idag var ekstra slem (Mio du er en Golden for søren da, du skal være fed og på konstant slankekur! :roll:)

 

Jeg giver ham hans tørkost i skålen, som er en blanding af 4 forskellige mærker pt (Orijen Regional Red, Orijen Puppy LB, Wolfsblut Blue Mountain og Hills Sensitive Stomach)

 

Som ventet - han snuser i skålen, kigger på mig og går så..

 

Katten kommer og begynder at æde hans mad, jeg siger "Pippi spiser din mad" - ingen reaktion - jeg genner Pippi væk..

 

Jeg hælder lidt yoghurt og vand i skålen, det plejer at gøre tricket, men nej, heller ikke det gider han og går igen - Pippi kommer og begynder at æde igen.

 

Jeg genner Pippi væk, hælder lidt af hans mad i hendes skål, og nu vil hun så heller ikke kendes ved det?!!? :evil:

 

ARRGH!

 

Nogle gange kan man få et par bidder i ham, hvis man står med det i hånden og gør et stort nummer ud af det og giver ham det stykke for stykke, men andre gange ryger det lige ud af flaben igen og ned på gulvet - Han gør det nærmest til en kunst, at spytte foder ud igen! :damn:

 

Og det med mislykket fodersøg, det kender vi alt til, med mindre det er med lugtende ost altså, så er det en anden sag..

Haven er fyldt med klamme puffede foderpiller som både Mio og Pippi rynker på næsen af! :roll:

 

 

Åh jeg er flad af grin :lol:

 

Herhjemme bliver Frej (hankatten, og altædende) nogle gange brugt til at kickstarte Vic's apetit :mrgreen:

 

Frej løber ud til Victor's mad, og begynder at slikke på den, så bliver Victor galsindet og skynder sig ud og sluger maden :confused: Det man kasserede for 2 minutter siden fordi det var pu-haaaa, det glider pludselig ned som var han betalt for at æde det, Frej skal bare ikke ha' det! mit mit mit :stupid:

 

Jeg fodrer dem ellers hver for sig, fordi det er en stressende måde for ham at spise på. Så derfor bliver katten fodret af først. Så det er ikke noget jeg "bruger". Det er jo mad-agressivitet på højt plan.

 

Det der håndfodring, åh...det ville Victor elske, sådan at kunne ligge i kurven, som da han var syg, og blive håndfodret :hjerte:...

Link til indlæg
Del på andre sites

Morgenen idag var ekstra slem (Mio du er en Golden for søren da, du skal være fed og på konstant slankekur! :roll:)

 

Jeg giver ham hans tørkost i skålen, som er en blanding af 4 forskellige mærker pt (Orijen Regional Red, Orijen Puppy LB, Wolfsblut Blue Mountain og Hills Sensitive Stomach)

 

Som ventet - han snuser i skålen, kigger på mig og går så..

 

Katten kommer og begynder at æde hans mad, jeg siger "Pippi spiser din mad" - ingen reaktion - jeg genner Pippi væk..

 

Jeg hælder lidt yoghurt og vand i skålen, det plejer at gøre tricket, men nej, heller ikke det gider han og går igen - Pippi kommer og begynder at æde igen.

 

Jeg genner Pippi væk, hælder lidt af hans mad i hendes skål, og nu vil hun så heller ikke kendes ved det?!!? :evil:

 

ARRGH!

 

Nogle gange kan man få et par bidder i ham, hvis man står med det i hånden og gør et stort nummer ud af det og giver ham det stykke for stykke, men andre gange ryger det lige ud af flaben igen og ned på gulvet - Han gør det nærmest til en kunst, at spytte foder ud igen! :damn:

 

Og det med mislykket fodersøg, det kender vi alt til, med mindre det er med lugtende ost altså, så er det en anden sag..

Haven er fyldt med klamme puffede foderpiller som både Mio og Pippi rynker på næsen af! :roll:

Goldens behøver ikke være alt ædende, er Zacko bestemt ikke, tror måske det er lidt misforstået at fordi de er retrivere så spiser de alt :hmm: jeg møder det tit at folk tror nå nå du har en retriver så har du levende skralde spand :genert:

 

Zacko har tit ladet sit mad stå, og godbidder ja der spiser han heller ikke alt :roll:

 

Men altså jeg er da ved at dø af grin :engel: når dig og Alt4viktor fortæller kan bare se det for mig :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...