Hop til indhold

Er det godt have fodre hedder pedigree.


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

Hej alle sammen!

 

Min hundehvalp Maria ikke så meget interesseret i dyrelæge,s fodre så mange slags fodre..

 

Så synes jeg det er for dyrt for mig at finder hvilket fodre hun skal have

og har prøve fodre fra dyrelæge, det ser ud til at hun vil ikke interesseret i mad når hun spise først kl 22 tiden 1 gange og hun piv efter min aftensmad heletider så synes jeg er synd for hende...

 

Dyrelæge sagde at det er fint i den tidprunkte hvor hun er nødt til at spise og hvis det ikke har røre ved den indenfor 20 min...

 

Så tænke jeg på måske kunne jeg prøve købe der hedder pedigree poser men vil gerne vide om det er godt...

 

Eller hvilket fodre er det lækkert som hunde er vildt med på nettet ?

 

Maria er snart 5 mdr gamle og Race typer er Labrador Retriver Blanding...

 

Jeg snart må se hvornår hun spise fodre morgenmad hele op også aftensmad hele op i skåle end gider ikke have noget at spise for at vil have min MAD heletider...

 

Jeg sagt til Maria nej må ikke og få ikke for hun har selv MAD, men så PIV PIV hun meget vil have det min MAD...

 

Hvad nu skal jeg gøre og hvad slags fodre skal jeg så prøve...

spise fodre hedder R C hos dyrelæge/dyrehandler....

 

Håber kan hjælpe mig lidt hvilket skal jeg vælge ???

 

Med venlig hilsen

Chalotte :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Du kan jo prøve at købe noget i et supermarked og se om hun vil spise det, men du kan også prøve at give hende foder til voksne hunde det sker nemlig tit at hvalpe bliver trætte af hvalpemad og så slet ikke gider spise.

Men det kan også være den bare ikke har behov for at spise så meget, den skulle jo ikke så gerne gå rundt med ondt i maven fordi den spiser for meget.

Hilsen Karen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anonymous

I går købe jeg Pedigree kylling og ris, det er Maria da MEGET glad for den mad med blandet sammen med gamle fodre fra dyrlæge og hun spise hele op i skåle... Dejlige så må vi se om hun fortsat med at kunne lide den hvalpefodre og så kan jeg købe 10 KG bagefter hvis hun spise fortsat med det...

 

MVH

Chalotte

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Hej!

 

Jeg ville IKKE anbefale at købe foder i et supermarkede.

Det er noget værre lort man køber. Det er slet ikke godt nok. Billigt discount foder....

 

Jeg ville anbefale Olivers eller BARF :D

Jeg slaæ selv til at BARFe Daisy!

Her kan du læse mere om det

 

http://www.karhuniemen.dk/Fodring/Fodring.htm

 

Ellers søg på google hvis du vil læse mere om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...
  • 3 months later...

Jeg vil under ingen omstændigheder råde nogen til at bruge pedigree...

Vores hvalp på 3 måneder fik skæl og dårlig mave af det og selvom det virker til at være godt foder fordi hunden kan lide det er det ikke nødvendigvis godt.

Vi gik hurtigt over til Kingsmoor som han er glad for og hans pels er super flot og blank nu. Hans afføring er også fin og fast efter vi skiftede.

jeg talte med dyrlægen om det og hun frarådede på det kraftigste Pedigree og fortalte at 90% af de tilfælde de har med skæl er i forbindelse med brugen af Pedigree...håber det kan bruges

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil under ingen omstændigheder råde nogen til at bruge pedigree...

Vores hvalp på 3 måneder fik skæl og dårlig mave af det og selvom det virker til at være godt foder fordi hunden kan lide det er det ikke nødvendigvis godt.

Vi gik hurtigt over til Kingsmoor som han er glad for og hans pels er super flot og blank nu. Hans afføring er også fin og fast efter vi skiftede.

jeg talte med dyrlægen om det og hun frarådede på det kraftigste Pedigree og fortalte at 90% af de tilfælde de har med skæl er i forbindelse med brugen af Pedigree...håber det kan bruges

 

Nej, Pedigree er ikke et godt foder. Velkommen til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Her er indholdet :

 

Ingredienser Pedigree® Adult kylling, Grøntsager & Ris:

Korn (min 4% ris i risbidder), Kød og kødbiprodukter (min 4% kylling i kyllingbidder), Vegetabilske biprodukter, Vegetabilskt proteinekstrakt, Olie & fedtstoffer, Mineraler, Grøntsager (min 4% gulerødder i gulerodsbidder, min 4% ærter i ærtebidder).

 

Det eneste der ikke er biprodukter (affald) her er de 4% ris, kød, gulerødder og ærter, altså 16%, og det er altså lige lidt for uhyggeligt dårligt!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...