Gæst Buddha Skrevet Marts 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 17, 2010 Heej, vores hvalp, Motor på 5,5 mdr, er blevet ret bange for en ellers sød fårehund vi kender, så vil rigtig gerne præsentere ham for en anden (sød og glad selvfølgelig), så han ikke tror får dét billede af ALLE fårehunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Michelle w Besvaret Marts 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Hvor ærgerligt i ikke bor herovre -Reiki er SÅ god til hvalpe:-) Men der er da en del opdrættere på Sjælland, så mon ikke der skulle være held til at finde nogen:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Hvor ærgerligt i ikke bor herovre -Reiki er SÅ god til hvalpe:-) Men der er da en del opdrættere på Sjælland, så mon ikke der skulle være held til at finde nogen:-) Ja øv... Men så må du sige til hvis du lige engang kommer forbi herovre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 :hmm: Ikke mange fårehunde på HF... det er skidt. Kan i SÅ få jer nogle fårehunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2010 :hmm: Ikke mange fårehunde på HF... det er skidt. Kan i SÅ få jer nogle fårehunde Mysla stiller sig også gerne til rådighed, i jylland. Hvilken farve er hunden han ikke kan lide? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2010 Mysla stiller sig også gerne til rådighed, i jylland. Hvilken farve er hunden han ikke kan lide? Jylland er bare så langt væk nogle gange Det er en ligesom din Mysla, lysebrun med hvide aftegninger. Troede jeg så en i dag og løb efter damen, men det var en mini-mini udgave af Sherlock Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2010 Jylland er bare så langt væk nogle gange Det er en ligesom din Mysla, lysebrun med hvide aftegninger. Troede jeg så en i dag og løb efter damen, men det var en mini-mini udgave af Sherlock ja, det er jo lassiefarvet:mrgreen: men så må en sheltie eller en lignende hunde jo kunne bruges, hvis du ikke kan finde en islænder. Der vrimler med dem i den farve her hvor vi bor faktisk:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Marts 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2010 ja, det er jo lassiefarvet men så må en sheltie eller en lignende hunde jo kunne bruges, hvis du ikke kan finde en islænder. Der vrimler med dem i den farve her hvor vi bor faktisk:blink: Fra nu af hedder det ikke en Lassie-hund, men en Sherlock-hund :klap:Og Sherlock-farvet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krusty Besvaret Marts 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2010 Jeg stiller gerne Elliott til rådighed, vi bor i Hellerup. Elliott er sød og godmodig ikke den store legeonkel men meget meget stille og rolig Han er godt nok ikke en islansk fårehund men en sheltie, men potato potato i Motors øjne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2010 Jeg stiller gerne Elliott til rådighed, vi bor i Hellerup. Elliott er sød og godmodig ikke den store legeonkel men meget meget stille og rolig Han er godt nok ikke en islansk fårehund men en sheltie, men potato potato i Motors øjne Ej det lyder rigtig godt! Han er syg nu, men når han er blevet helt frisk så skriver jeg til dig, og ja - hvis jeg kan tage fejl, kan Motor vel også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Marts 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2010 Mysla stiller sig også gerne til rådighed, i jylland. Hvilken farve er hunden han ikke kan lide? hihi ja Motor og Motor-mor I må til Jylland :slem: Enzo kan varmt anbefale Tante Mysla :hjerte: Ja og Tante Sheila også - men nu ligner hun jo ikke en islansk fårehund :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Marts 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2010 Vi har en gående herinde i Ørsteds Parken. Kender ikke ejer så godt, og eftersom vi ikke går ture på faste tidspunkter, møder vi dem ikke hver dag. De er dog som regel at finde derinde ved 17-18 tiden. Her er generelt mange søde hunde. Den islandske fårehund, der vist nok lyder navnet Tikka, er lidt højrøstet og gør gladeligt på vej mod parken, men er sød og rar. Min den yngste, der godt kan være en bangebuks i ny og næ, kommer ganske godt ud af det med hende. Er dog i tvivl om hun godt kan være en harpe, men forhører mig lige næste gang jeg ser dem. Ørsteds Parken er jo kun et par stop med metro, så mon ikke I ville kunne komme forbi når Motor igen er oppe i fulde omdrejninger (pun intended)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2010 Vi har en gående herinde i Ørsteds Parken. Kender ikke ejer så godt, og eftersom vi ikke går ture på faste tidspunkter, møder vi dem ikke hver dag. De er dog som regel at finde derinde ved 17-18 tiden. Her er generelt mange søde hunde. Den islandske fårehund, der vist nok lyder navnet Tikka, er lidt højrøstet og gør gladeligt på vej mod parken, men er sød og rar. Min den yngste, der godt kan være en bangebuks i ny og næ, kommer ganske godt ud af det med hende. Er dog i tvivl om hun godt kan være en harpe, men forhører mig lige næste gang jeg ser dem. Ørsteds Parken er jo kun et par stop med metro, så mon ikke I ville kunne komme forbi når Motor igen er oppe i fulde omdrejninger (pun intended)? Ej det ville være super dejligt hvis du gad det! :kys: Se så godt det er at du er tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Marts 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2010 Ej det ville være super dejligt hvis du gad det! :kys: Se så godt det er at du er tilbage Takker! Og skal nok lige huske at høre om hun er hvalpevenlig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 1, 2010 Rapporter Share Besvaret April 1, 2010 Nårh så mødte jeg selv den ellers fantastiske islandske fårehund som gik på Motor - Motor slog hale og hoved ned med det samme og gemte sig under en bænk Satte mig og fik ham frem, men så han sad på højre side af mig og den islandske lidt væk på min venstre side, mellem benene på hans ejer. Rooooste Motor for at sidde ved mig, men han slappede godt nok ikke af. Så gik de andre videre, og Motor ville gerne hen og lugte der hvor den anden hund havde siddet. Han kunne se dem gå væk, men på vej hjem gik han meget tæt på mig, uden snor, og kiggede sig tit tilbage :ae: Han har godt nok fået et chok... Tror i bare at jeg sådan kan skrive til en kennel, og så spørge venligt og forklare lidt? Har aldrig prøvet sådan noget før Den islandske kom med nogle knur, så vil ikke foreløbig gøre noget ud af at mødes med dem, hellere møde en anden - bare for ligesom at være sikker på, at Motor ikke dømmer alle islandske efter den skala. Det er rigtig ærgeligt, for jeg er SÅ vild med den lille hund og ejeren er super sød, vi har haft mange gode hundesnakke.. Han er virkelig både ked af det og beklemt ved hele situationen, men jeg synes ikke det er hans skyld, han er en sød og rar hundeejer.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts