Hop til indhold

Gode nyheder idag :)


stellz
 Share

Recommended Posts

Ja, idag var Akira inde og få taget billeder af hofter og albuer. Vi valgte det, da vi gerne ville vide om hun har/havde tendens til hd/ad, men det har hun ikke :mrgreen:

Vi har valgt ikke at få sendt billederne ind til dkk, da vi ikke har behov for at vide om hun har a, b eller anden slags hofter, men bare ville vide om hun var i orden. Vi har nemlig ikke tænkt os at avle på hende eller noget.

 

Grunden til beslutningen med billeder, var at hun indenfor kort tid haltede på det højre bagben 2 gange, men det mener dyrelægen heldigvis bare er fordi hun har været lidt for vild :mrgreen: (Akira er en MEGET aktiv hund)

 

De var så, så søde på klinikken, at de gennemfotograferede hende, uden at vi blev ruineret :mrgreen: Vi var meget positivt overrasket over den samlede pris, da hun også skulle vaccineres :mrgreen:

 

Og som sædvanlig var Akira en god "patient", nok også pga det var vores sædvanlige dyrelæge, som stod for hende, så hun følte sig sikkert tryg nok, selvom vi ikke var der.

 

 

Tror aldrig Akira har været så træt i hendes liv, som hun var/er efterfølgende, hun har sovet siden vi kom hjem, og det er ikke ligefrem noget vi er vant til. hehe..

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt:-D

 

Men jeg forstår ikke mht DKK:confused:

 

Da hun er en blanding, så skulle I vel ikke indsende det til DKK. Det er kun race-rene hunde's status, der er derinde:-)

 

 

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke aner en dyt om dkk :vedikke:

Men det var bare assistenten der spurgte om det skulle sendes ind til dkk, dengang vi ringede og bestilte tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...