Hop til indhold

hvalpetræning


aanonymoss
 Share

Recommended Posts

kig evt. i lokal aviser ect.

 

Kan du ikek finde en pris, så ring, men det vigtigste er et sted du synes lyder godt for dig, små hold, positiv træning, evt. hold for små hunde.

 

lidt google søgning

gladsaxe hundetræning - Google-søgning

 

Velkommen til FunkyDogs.dk

Hundetræning i Gladsaxe kommune

AOF - Hundetræning

DDi Hundetræning

Tilmelding. Hundeskolen GoldLab.dk Priser - Hvalpe, Hunde, lydighed, hundetræning, hundeskole, Virum, Lyngby, Gladsaxe, Labrador retriever, Golden retriever

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bellabumstærk

Bella og jeg har gået på 3 forskellige hvalpehold:

  • Dorthes hundeskole Grønnemose alle Søborg
  • FOF gladsaxe
  • Lyngby hundeklub

Alle var ok men hvis jeg skulle vælge så blev det Lyngby hundeklub.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

hundetræningkbh.dk var rigtig godt vi var afsted lørdag og personlig for jeg altid lidt præsentations pres og hader at gøre ting forkert og der skal ikke meget rettelse til før jeg føler mig fuldstændig udulig. men jeg syntes det var rigtig hyggeligt og positivt i lørdags man føler sig ikke gloet over skuldren og tingne bliver forklaret godt og der både mulighed for at stille spørgsmål før og efter øvelsen :-) vi fik hvertfald meget godt ud af det og zita hyggede sig gævaldigt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
de har ik plads

 

Hvis det var til mig: Nej lige nu er hvalpeholdet fuldt, vi er 12 hvalpe og 3 instruktører på, så der er ikke meget at komme efter på det aktuelle hold.

 

Vi har hvalpehold senere, hvis det har interesse.

 

Hvalpehold bliver generelt fyldt meget hurtigt op!

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad har været godt ved det?

 

Jeg har gået til både hvalpetræning og til "Gå-pænt-træning" hos www.hundetræningkbh.dk og har meldt mig til et hold for små racer som starter til juni.

 

Jeg bruger 2+2 timer på offentlig transport i forbindelse med at gå til træning, og det tror jeg siger noget om at jeg har været fuldt ud tilfreds.

 

Jeg har prøvet ialt 4 træningssteder indenfor de sidste 3 år, fordelt på 2 hunde, og det er kun de to af stederne jeg kan anbefale.

 

Jeg er nok kræsen og kritisk og vil kun have det bedste til min hund. For jo mere jeg selv lærer om hunde, bl.a. via fora som dette, bøger og erfaring, jo mere kan jeg se at der -selv på steder med et"pænt navn"- kan foregå ting som går stik imod fornuftig indlæringspsykologi.

 

Det kunne jeg faktisk ikke se for nogle år siden.

 

Jeg føler mig i gode hænder ovennævnte sted, fordi jeg ved at ekspertisen, viden hos instruktører, er i top.

Man kan så let komme til at gøre noget forkert, og så kan billig træning faktisk gå hen og blive dyrkøbt i sidste ende.

 

Mht. priser på træning i øvrigt, så er sagen jo den at nogle folk lever professionelt af at arbejde med hunde. De har en dyrt købt uddannelse (Vi snakker over 100.000kr.), og dermed en særdeles grundig baggrundsviden. Mange af dem laver ikke andet end at arbejde med hunde, hvilket giver dem en enorm erfaring.

En omgang træning hos dem koster vel 500-1000kr. De skal betale skat og leje af træningsområde.

 

For de samme penge kunne man måske få et halvt års ugentlig træning i den lille lokale klub, hvor det er hr. og fru Jensen nede fra Brugsen, der har hundetræning som ubeskattet hobby. Og det har de haft i 20 år. Og det er stort hvis hr. Jensen for 3 år siden var til et foredrag med Abrantes.

 

Jeg ved godt hvem jeg helst ville gå til træning hos.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...