Hop til indhold

Puddelhunde !?


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Gæst Karumski

Nu kommer jeg så min mening. Jeg er jo nok lidt miljø skadet. For med mine hundefrisør øjne, er hunden på det store billede i det første indlæg, fantastisk smuk. :hjerte: Men som skrevet har jeg jo nok taget skade.

 

Jeg æææælsker simpelthen pudler. Det er den mest fantastiske hund, man kan have. Jeg er opvokset med schæferhunde og kender meget til mange andre racer, da jeg har arbejdet hos to dyrlæger og som hundefrisør i mange år.

 

Pudlen er meget arbejdsom. De elsker at putte. De er meget lærenemme og de er utrolig kloge. Det er med på det hele.

 

Hvordan man vælger at klippe sin pudel, er jo helt op til ejeren. Man skal blot huske at det skal gøres minimum 4 gange om året. Og ja, det koster nogle penge, men der er jo masser af andre racer, som også skal omkring hundefrisøren. Og det skal man naturligvis have med i sine overvejelser, når man overvejer hvilken hund man skal have. Man kan jo også lære selv at klippe sin hund. Der er selvfølgelig nogle ting der skal købes. Men så kan man da spare en del penge. Jeg har klippet nogle hunde, hvor ejeren blandt andet ikke kunne lide den der kort klippet snude, jamen så klipper man da noget længere, men dog stadig så lang på det ser fornuftigt ud, til resten af hunden.

 

Og så har pudlen jo den kæmpe fordel, at den ikke fælder. Det er bare skønt. De er dermed en allergi venlig hund. Hvilket kan være en fordel i mange familier.

 

Jeg vil til enhver tid, anbefale folk at købe en pudel. Hvilken størrelse og hvilken farve, er jo op til den enkelte. Det er jo smart at man kan få den "samme" hund i så mange forskellige varianter. Og det at der skal være forskel på temperament, kender jeg bestemt ikke noget til.

 

Så køb trygt en PUDEL og du vil ikke fortryde det.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...