Hop til indhold

Troløse møghund...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg har haft en veninde på besøg og hun overnattede fra lørdag til søndag.

 

Luna faldt pladask for hende, skulle nusse og lege, men havde dog stadig tid til mig :lun:

 

Men da vi skulle sove, så blev jeg sgu vraget :shock:

 

Det var kun min veninde hun ville putte med, og da jeg forlod dobbeltsengen (hvor vi alle lå) for at lægge mig ned på sofaen og sove (veninden snorkede), så blev Luna liggende oppe hos min veninde :megaked:

 

Og her til morgen da Luna havde været ude og morgentisse, så lukkede jeg døren til soveværelset, så veninden kunne få lov at sove lidt længere, og jeg kunne sludre lidt med Luna. Tror I så ikke bare hun stod henne ved døren og pev fordi hun ville op til min veninde og putte videre :shock:

 

Jeg vil have en ny hund, en der er mig tro og ikke bare går i seng med andre end mig :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er rart at høre at jeg ikke er den eneste der fra tid til anden bliver vraget :-D

 

Nu var det så ikke fordi at min veninde lokkede med godbidder, jeg tror bare at der var et eller andet over hende som Luna bare rigtig godt kunne lide :lun:

 

Og egentlig burde jeg vel bare sætte pris på at Luna er så social og gerne vil andre mennesker, men jeg blev sgu lidt stødt alligevel :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft en veninde på besøg og hun overnattede fra lørdag til søndag.

 

Luna faldt pladask for hende, skulle nusse og lege, men havde dog stadig tid til mig :lun:

 

Men da vi skulle sove, så blev jeg sgu vraget :shock:

 

Det var kun min veninde hun ville putte med, og da jeg forlod dobbeltsengen (hvor vi alle lå) for at lægge mig ned på sofaen og sove (veninden snorkede), så blev Luna liggende oppe hos min veninde :megaked:

 

Og her til morgen da Luna havde været ude og morgentisse, så lukkede jeg døren til soveværelset, så veninden kunne få lov at sove lidt længere, og jeg kunne sludre lidt med Luna. Tror I så ikke bare hun stod henne ved døren og pev fordi hun ville op til min veninde og putte videre :shock:

 

Jeg vil have en ny hund, en der er mig tro og ikke bare går i seng med andre end mig :megaked:

 

Sådan en forrædder:???: øøøøvvv:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst doktorlaila

Åh hvor jeg dog kender det :lol:. Jeg vælger dog at se det som noget positvit, da min kammerat bare er verdens mest rolige og afbalancerede menneske. Kenzo kan løbe rundt og skabe sig åndsvag, (på den gode måde) eller sidde og putte hos mor. Men ligeså snart min kammerat er i nærheden går han hen og sætter sig ved siden af ham og så viger han ellers ikke fra hans side. Jeg bilder mig ind, at han virkelig kan fornemme når mennesker er gode :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...