Hop til indhold

Hundeshampo, hvilke er gode ?


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie

I denne tråd kan man anbefale hundeshampoer :-D

 

Da jeg har MCS (overfølsomhed overfor fx parfume og kemiske stoffer af forskellig art http://www.mcs-danmark.dk/?p=0&f=2 ), kan jeg ikke tåle parfumerede hundeshampoer :-D

 

Derfor anbefaler jeg selvfølgelig de uparfumerede :lol:

 

Udvalget er ikke ret stort, men jeg har da fundet Chriscos serie som bla forhandles i Kvivkly, serien består af shampo til både langhårede og korthårede hunde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

I denne tråd kan man anbefale hundeshampoer :-D

 

Da jeg har MCS (overfølsomhed overfor fx parfume og kemiske stoffer af forskellig art http://www.mcs-danmark.dk/?p=0&f=2 ), kan jeg ikke tåle parfumerede hundeshampoer :-D

 

Derfor anbefaler jeg selvfølgelig de uparfumerede :lol:

 

Udvalget er ikke ret stort, men jeg har da fundet Chriscos serie som bla forhandles i Kvivkly, serien består af shampo til både langhårede og korthårede hunde :-D

 

Hvor er det da træls for dig. Jeg håber ikke at du er alt for hårdt ramt.

 

jeg plejer at bruge en mild shampoo med olie i. Jeg husker desvære ikke hvad den hedder.

 

Må snart have købt en ny.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har 2 shampoo´er stående, den ene er nærmest ubrugt, den dufter meget kraftigt af mandelessens :???: Det er KW. mandelolie shampoo.

 

Den anden købte vi i "Det lille bifald", den er uden parfume og farvestoffer, men med essential oils.

Den er fra Cain and Able Collection, og kostede derinde 49 kr for en lille bitte flaske, 2 oz. Men den rækker langt.

 

Vi bruger den når Toffi ind imellem har brug for at få vasket "buksen".

For hun har kun været i bad 1 gang.

 

Den indeholder: Coconut shampoo base, lavenderoil, tea tree oil, eucalyptus oil, propylparaben (hvad det så end er) og citronella oil.

TESTED ON HUMANS FIRST.

 

www.cainandablecollection.com

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg plejer at bruge Derma babyshampoo. Det er også uden parfume. :-D

 

Nu er det meget sjældent (kun hvis de har rullet sig i noget klamt) at jeg har vasket Lucky, og Buddy er vidst kun blevet vasket en enkelt gang, så jeg kan ikke se det er vigtigt med decideret hundeshampoo. Jeg ved faktisk ikke engang om der er noget specielt ved en hundeshampoo, men Derma har været fint til dem begge :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Vi har 2 forskellige. Den ene er fra KW og er med minkolie - den var jeg ret glad for at bruge, indtil jeg fik en anden i gave, som er uovertruffen :)

Den nye er fra Virbac og hedder Seboderm - pelsen bliver rigtig lækker blød og falder smukt, den lugter dog lidt af 'gammel dame' parfume og lugten holder lææænge efter :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...