Hop til indhold

Alle former for hundepasning, København


Gæst Rikken
 Share

Recommended Posts

Gæst Rikken

Jeg er en dyreglad, ansvarlig og ærlig ung dame på snart 20 år.

Jeg har altid haft med dyr at gøre, og lige siden jeg var en lille pode har vi haft hund og kat i hjemmet, og har altid fået en masse ros for at være god til dyr.

 

Nu bor jeg for mig selv i Valby i en mindre lejlighed og savner virkelig det overskud hunde giver mig, derfor vil jeg gerne tilbyde pasning, enten her, eller måske hos dig.

Jeg bor dejlig tæt på en masse grønne områder og elsker lange gåture og ude aktiviteter, og vil selvfølgelig sørge for at holde din hund aktiveret og stimuleret hele tiden, så du får en glad hund tilbage.

Eneste hage er bare, jeg bor på 4 sal, men håber da alligevel at høre for nogen der kunne bruge min hjælp! Prisen kan vi altid snakke om!

 

Mange hilsner Rikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst RockyRocks

Hej Rikke,

 

I own a very nice and lovely Siberian Husky. He is around 10 months old and is in very good and healthy shape. He is extremely friendly to people, childeren and other dogs.

I have an urgent matter and need to travel to Sweden. Unfortunately the regulations are very strange in Sweden and if you want to travel with your dog even from Copenhagen to Malmø you need a long blood sampling proceedure. It's too late for it.

I would really appreciate if you could take care of him for 3 days from 31.03 to 02.04.

Would you please give me a call or an email ASAP.

 

31773099

[email protected]

 

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Jon Sørensen

Hej

Har to små Chihuahua'er der hedder Gucci og Coco som godt kunne bruge en sød og rar pige der passede dem en gang imellem :-)

Du kan kontakte mig på [email protected] eller 24237019 - jeg bor i KBH K omkring Kastellet og Langelinie....

De to hunde er nemme og renlige - det kan være pasning såvel her som hos dig.

 

Jon Sørensen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst chris84

Hej,

 

Jeg hedder Christina og er 26 år gammel. Jeg elsker hunde og har haft hund hele mit liv. Lige nu er jeg dog foruden og vil derfor MEGET gerne hjælpe med at passe hunde, hvis der er nogen, der skal på ferie eller lignende.

Jeg kan love, at de vil blive forkælet og hygget meget om.

Mit nummer er: 26294375

Håber at høre fra jer derude :)

 

Med venlig hilsen

Christina

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Rikken

Hej med dig, jeg et pt. booket fra den 31 til den 2 omrking eftermiddag også i igen fra den 6 omkring aften til den 15 :)

 

Så hvis der er nogen dage der i mellem, ellers ser jeg intet problem i, hvis din hund ellers er sød, at de muligvis bliver passet sammen.

 

Du kan ihvertfald kontakte mig på [email protected] hvis det stadig er aktuelt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tiger Nina

Hej Rikke.

 

Jeg har brug for en hundepasser i næste weekend fra fredag den 6. enten om morgenen eller om aftenen til søndag den 8. august om formiddagen. Vil du ikke være sød at give svar hurtigst muligt så jeg kan nå at møde dig inden. Min hund, Bandit, er en 10 måneder gammel samojede, som er rigtig sød og kærlig og vant til at blive passet. Men da han er en slædehund, har han brug for mindst 2 timers motion om dagen.

 

K.H. Nina

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Rikke.

 

Jeg har brug for en hundepasser i næste weekend fra fredag den 6. enten om morgenen eller om aftenen til søndag den 8. august om formiddagen. Vil du ikke være sød at give svar hurtigst muligt så jeg kan nå at møde dig inden. Min hund, Bandit, er en 10 måneder gammel samojede, som er rigtig sød og kærlig og vant til at blive passet. Men da han er en slædehund, har han brug for mindst 2 timers motion om dagen.

 

K.H. Nina

 

Det tror jeg godt jeg an, men du må gerne lige sende mig en mail på [email protected] så vi kan snakke mere! :)

 

Bedste hilsner Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...
Jeg er en dyreglad, ansvarlig og ærlig ung dame på snart 20 år.

Jeg har altid haft med dyr at gøre, og lige siden jeg var en lille pode har vi haft hund og kat i hjemmet, og har altid fået en masse ros for at være god til dyr.

 

Nu bor jeg for mig selv i Valby i en mindre lejlighed og savner virkelig det overskud hunde giver mig, derfor vil jeg gerne tilbyde pasning, enten her, eller måske hos dig.

Jeg bor dejlig tæt på en masse grønne områder og elsker lange gåture og ude aktiviteter, og vil selvfølgelig sørge for at holde din hund aktiveret og stimuleret hele tiden, så du får en glad hund tilbage.

Eneste hage er bare, jeg bor på 4 sal, men håber da alligevel at høre for nogen der kunne bruge min hjælp! Prisen kan vi altid snakke om!

jMange hilsner Rikke.

hej rikken jeg kunne godt bruge en barnepige til min lille hund som er en blanding af en dansk svensk gårdhund og en beagle så jeg vil blive glad hvis du vil være sød og ringe til mig på 28240829
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst rajvinder
Jeg er en dyreglad, ansvarlig og ærlig ung dame på snart 20 år.

Jeg har altid haft med dyr at gøre, og lige siden jeg var en lille pode har vi haft hund og kat i hjemmet, og har altid fået en masse ros for at være god til dyr.

 

Nu bor jeg for mig selv i Valby i en mindre lejlighed og savner virkelig det overskud hunde giver mig, derfor vil jeg gerne tilbyde pasning, enten her, eller måske hos dig.

Jeg bor dejlig tæt på en masse grønne områder og elsker lange gåture og ude aktiviteter, og vil selvfølgelig sørge for at holde din hund aktiveret og stimuleret hele tiden, så du får en glad hund tilbage.

Eneste hage er bare, jeg bor på 4 sal, men håber da alligevel at høre for nogen der kunne bruge min hjælp! Prisen kan vi altid snakke om!

 

Mange hilsner Rikke.

 

 

 

Hej Rikke

 

Kan du ikke være sød og ringe til os på 27 99 90 17 angående min datters hund som vi gerne vil have passet.

God pris vil blive givet

 

Vi håber du rigner

 

med venlig hilsen

sara

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hej jeg har en dejlig hund som jeg gerne kunne tænke mig at få passet så hvis du har lyst til at kontakte mig på min email som er [email protected] så vi kan ringes ved så jeg kan fortælle lidt om min dejlige hund og hvornår jeg har brug for pasning :) hilsen Bilja

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
Gæst Julie Vibe

Kære Rikke

 

Jeg kan se, at det er noget tid siden, at du postede dette indlæg, men er du stadig interesseret i at passe hund en gang i mellem? Jeg har en sød, livlig og glad Dansk Svensk gårdhund på 1 1/2 år, som jeg af og til har brug for hjælp til at få passet - og jeg bor lige i nærheden.

 

Bedste hilsner

 

Julie

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...