Gæst Ida Skrevet Marts 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 29, 2010 (rettet) Uha, så er den store dag endelig kommet:shock: Det ville jo være løgn at sige man ikke glæder sig. Sofus og jeg starter til agility i aften, efter lange overvejelser. Sofus kan lide det, men det skal kun være for sjov, for han er jo ikke så hurtig. Nu sidder jeg så og får nerver på, er vi overhovedet gode nok? Han går på øvet hold i lydighed to gange om ugen, og jeg synes selv jeg har rimelig styr på ham, men han har jo ikke gået til agility før, og han er ikke i stand til selv at holde vippen igen, om han ikke vejer nok, eller er for dum, det ved jeg ikke, han bliver i hvert fald smidt af hvis jeg ikke støtter den/ham.. Er det totalt ondssvagt og vil de andre blive irriteret på os, nøj hvor er jeg blevet nervøs, det er lige før det overdøver spændingen. Hvad kunne jeres hunde inden i startede? Redigeret Marts 29, 2010 af Ida stavefejl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2010 Så længe han kan holde fokus på dig og lade de andre hunde være - selvom han er uden snor, kan blive indtil han bliver kaldt og at han kaldes hjem fra afstand.... så er I klar Karla og jeg startede til hvalpeagility da kræet var omkring 7 mdr gammel - med hovedet fuldt af fluer.... Vi har løbet lige siden og der findes intet i denne verden hun elsker mere (måske lige med undtagelse af mig )... Du er der for at lære - ingen bliver irriterede over at du ikke kan... med mindre du har valgt at melde dig til at øvet hold... men det har du vel næppe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ida Besvaret Marts 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2010 Jeg er ikke sikker på der er forskel på holdene, det er noget rimelig nyt at der er kommet agility bane på træningspladsen. Men træneren som desuden har haft mig i lydighed gav mig valget mellem to hold, og han ved godt jeg ikke har gået før, så mon ikke jeg er havnet på et rigtigt hold, der er desuden to trænere pr. hold? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2010 vi glæder os til at høre om det når du kommer hjem i aften Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ida Besvaret Marts 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2010 Så er vi kommet hjem. Glade og trætte begge to. Det var super sjovt, og selvom vi ikke var helt ligeså gode som de andre følte vi os super velkomne. Så vi ser frem til næste uge. Der var i hvert fald ingen grund til bekymringer:klap::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts