Hop til indhold

NEEEEEEEEJ - Hvorfor skal det være samme dag?


Gæst Chili Con Caia
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Jeg er SÅ øv øv øv øv øv øv øv her til morgen.

 

Endelig er vi blevet tilbudt en plads til agility, og hvor uheldig har vi lov til at være? Det ligger selvf. på samme dag som vi går til konkurrence lydighed. Lydigheden er fra kl. 18-19 / Agiligy er fra kl. 19 af.... :damn::damn:

 

Jeg ved godt at de selvf. får et nyt ag holdt på et senere tidspunkt, men hvornår det præcis er, ved jeg ikke.. ER så trist over det...

 

Jeg kunne måske hoppe over på et af de andre hold til konkurrence lydighed, da de også har om onsdagen, men så er det ikke med samme træner, og ham er jeg simpelthen så glad for... og så ser vi heller ikke vores hundevenner.... Ihhh!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er SÅ øv øv øv øv øv øv øv her til morgen.

 

Endelig er vi blevet tilbudt en plads til agility, og hvor uheldig har vi lov til at være? Det ligger selvf. på samme dag som vi går til konkurrence lydighed. Lydigheden er fra kl. 18-19 / Agiligy er fra kl. 19 af.... :damn::damn:

 

Jeg ved godt at de selvf. får et nyt ag holdt på et senere tidspunkt, men hvornår det præcis er, ved jeg ikke.. ER så trist over det...

 

Jeg kunne måske hoppe over på et af de andre hold til konkurrence lydighed, da de også har om onsdagen, men så er det ikke med samme træner, og ham er jeg simpelthen så glad for... og så ser vi heller ikke vores hundevenner.... Ihhh!

 

Det er bare så typisk :cry: - the story of my dog life :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det er bare så typisk :cry: - the story of my dog life :evil:

 

Stakkels os - Har MEGET ondt af os! Jeg synes det er så unfair når man bare gerne vil det hele, men at det ikke kan lade sig gøre..

 

Dog vil jeg lige overveje den mulighed at skifte lydighed fra torsdag til onsdag, blot for resten af sæsonen. Jeg har haft den anden træner som hvalpe træner, og hun er nu også SUPER dygtig, så jeg ved at Caia og jeg vil få en god træning hvis vi skifter hold dag, men alligevel.

 

Ejj, lige nu er jeg bare i 2 tal dilema... Der er måske ikke andet for at vente på at de opretter et nyt ag hold til sommer.... øv øv øv.

 

Det hjælper nok at komme ud om lidt. Caia og jeg har en hunde aftale med en border Collie... Så kan jeg tænke på noget andet.. hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
:shock: Ej hvor ærgerligt!!

 

Hvor skal du træne lydighed og agility henne?? Det er da bare så typisk!!

 

 

AG er i ude i DAF ved lersø park - Her har vi været skrevet op i laaaaaang tid!

 

Mht. Lydighed, så er det fortsat ude på Amager.. I slipper ikke for mig :-)

 

Overvejede bare at skifte hold hvis det kunne lade sig gøre. Kan se at Mette har hold om onsdagen, og AG er om torsdagen lige efter Michaels hold...

 

Men jeg vil ikke skifte hold, er meget meget glad for det nemlig, og tumle og viktor er der jo også.. Så tror jeg må sige nej tak til AG, og så vente på at det næste sandkasse hold kommer.. Det ville klart være den bedste løsning...

 

Men ja TYPISK!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det er bare SÅ typisk Carina!..

 

Jeg synes også du skal fortsætte med den træner, når du er så glad for ham, men det er godt nok ærgerligt..

Jeg håber de opretter et nyt hold til sommer, hvor du kan komme med på..

 

Heldigvis kan hun jo godt tåle at vente lidt hende Caia :)

 

 

Også mig Anja - Det er bare mig der så gerne vil det hele, men det går ligesom ikke..

 

Og enig, Caia vil kun have godt af at vente til hun bliver lidt ældre.. Hun bliver jo 2 til november, så det skader ikke at vente lidt endnu... Hun er jo gammel nok nu, men alligevel... :-)

 

Kunne ha været godt hvis vi kunne gå sammen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ej, hvor er det bare typisk sådan noget! Har du løbet AG før? Jeg troede ikke der blev oprettet noget begynder hold i DAF før næste år.

 

Ej, det må du bare ikke sige! :megaked::megaked::megaked:

 

Nej, vi har kun været til sådan noget hvalpe AG noget.. Har ikke prøvet det før...

 

Øv nu er jeg endnu mere ked af det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Også mig Anja - Det er bare mig der så gerne vil det hele, men det går ligesom ikke..

 

Og enig, Caia vil kun have godt af at vente til hun bliver lidt ældre.. Hun bliver jo 2 til november, så det skader ikke at vente lidt endnu... Hun er jo gammel nok nu, men alligevel... :-)

 

Kunne ha været godt hvis vi kunne gå sammen :-)

 

 

Ja, det kunne være lækkert.. Høhø.. Sig lige til hvis du finder et sted hvor mit farlige dyr er velkommen :P

Ej, spøg til side, det er hammerærgerligt.. Skal det være hos dem du træner AG, eller hvad med at kigge på andre klubber?

Når du så gerne vil?

Og vi ved jo at Caia vil alt hvad hun kan :)

 

(og weee, skulle lige prøve at citere)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, det må du bare ikke sige! :megaked::megaked::megaked:

 

Nej, vi har kun været til sådan noget hvalpe AG noget.. Har ikke prøvet det før...

 

Øv nu er jeg endnu mere ked af det...

 

Jamen, det er bare, hvad jeg fik at vide. Hvis du er kommet på et begynder hold nu, så er det jo tydeligvis ikke rigtigt.

 

EDIT. Nåh, altså det er det der sandkassehold, som først bliver oprettet til april 2011. Vidste ikke de også havde et hold der hedder begynder - derfor forvirringen. Jeg troede desuden man skulle have været igennem sandkasse for at få lov til at starte på begynder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jamen, det er bare, hvad jeg fik at vide. Hvis du er kommet på et begynder hold nu, så er det jo tydeligvis ikke rigtigt.

 

Altså jeg har fået en mail fra Søs, hvor der står at vi har fået en plads på det hold der starter torsdag den 15 april - altså første aften er intro uden hund...

 

Det er hvad jeg ved...

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaaah, se hvad Sonja har skrevet i Om alt og Intet.

 

Der bliver alligevel oprettet et sandkassehold i agilityklubben her fra april. Det er super, for så kan jeg være føl på det hold i stedet for det let øvede hold, og det vil jeg hellere. Jeg tror nemlig, at det er fedest at starte ud som føl med at have nybegynderne - så føler jeg jo rent faktisk, at jeg ved, hvad jeg snakket om, når jeg skal undervise dem. :mrgreen:

 

Der må være nogle på ventelisten, der bliver glade, når de hører det. :-)

 

:-D Nu giver det mening igen...Tillykke med pladsen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Aaaah, se hvad Sonja har skrevet i Om alt og Intet.

 

 

 

:-D Nu giver det mening igen...Tillykke med pladsen!

 

Hehe, det er bare ikke helt tillykke. for vi går til lydighed fra 18-18.50, og det er på amager, så pt. kan det ikke lade sig gøre..

 

Men tak.. Lidt tillykke er det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, det er bare ikke helt tillykke. for vi går til lydighed fra 18-18.50, og det er på amager, så pt. kan det ikke lade sig gøre..

 

Men tak.. Lidt tillykke er det...

 

Uh, så kan jeg måske få din plads :slem: For jeg er ikke blevet tilbudt nogen :cry:

 

Men jeg har lige sagt ja til at starte oppe i hundeklubben Lyngby, men der er så langt, og det bliver dyrt i transport :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Uh, så kan jeg måske få din plads :slem: For jeg er ikke blevet tilbudt nogen :cry:

 

Men jeg har lige sagt ja til at starte oppe i hundeklubben Lyngby, men der er så langt, og det bliver dyrt i transport :cry:

 

Medmindre jeg selv vil skifte hold trænings dag, så kan det måske godt være du kan få den plads?

 

Selvom jeg ikke er meget for at afgive den. Har skrevet til Søs, for at høre hvordan og hvorledes. Så pt. har jeg hverken sagt ja eller nej..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ej, det er nok lidt snyd for de andre på ventelisten...

 

Ja det er liidt snyd :-)

 

Tror nu også det ude i lyngby er godt.. Vi har gået til Rally der ude Chili og jeg..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...