Gæst Lshrc Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Heej Jeg tænkte på sådan en cykelkurv til hunde med et gitter man sætter på som låg. Kan hunde godt klare alt det luft der kommer når man cykler? Da min hund sikkert ikke ligger sig ned, pga. nysgerrighed. Jeg kender det fra bilen, der ligger han sig heller ikke ned, han vil 100 gange hellere stå og kigge. vedhæfter lige et billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 altså jeg købte sådan en cykelkurv til bagagebæret, men hunden ville squtte sidde i den hun gik helt i panik fordi hun var lukket inde Det er overraskende let at lære en hund at sidde stille i cykelkurven, men det kræver at du kører på cyklen mens du lærer den det. Husk at ligge noget blødt i bunden som en pude eller en halstørklæde, Izzie nægter at sætte sig ned på det kolde metal Når hun rejste sig sagde jeg bare sæt dig! og stoppede cyklen og skubbede numsen ned igen, til sidst lærte hun det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 Tyson elsker sin cykelkurv, og Shabi har også været glad for den de gange, hun har kørt i den. Den er ikke med sådan et gitterlåg, men de kan spændes fast i en sele, så de ikke springe ud. Tyson er helt vild med at sidde så højt oppe og kunne følge med i alting, der er ikke grænser for, hvor han har været med henne i den cykelkurv. :blink: [ATTACH]24422[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret April 4, 2010 Rapporter Share Besvaret April 4, 2010 lige en lille tilføjelse til Sonjas - når det er koldt, så får Tyson en lille jakke puttet ned omkring kroppen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts