Hop til indhold

Lexus var udvalgt...Men jeg sagte nej tak


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Der er en gang om året en frilufts koncert i Karup hvor udvalgte hunde fra klubben går vagt. Lexus er på trods af sin unge alder (han vil være godt 11mdr den dag) en af de udvalgte:banan:Men jeg takkede nej til at gå med ham i år, pga. hans unge alder... Vi ville godt nok have fået en af de "nemme" ruter. Men aligevel, han er slet ikke vandt til SÅ mange mennesker og SÅ meget støj/larm. Eftersom jeg ikke er sikker på hvordan han vil reagere sådan et sted venter vi til næste år og ser hvordan han er udviklet til den tid, nu ser vi ;)

 

Jeg ville egentlig bare prale lidt af min bettemand så var udtaget til at gå vagt :lol: Lidt stolt har man vel lov til at være over det ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Naturligvis har du ret til at være stolt - det er altid stort, når andre har øjne for ens hunds indlysende pragtfulde kvaliteter 8-)

 

Kan nu godt forstå, at du har meldt pas i år - trods størrelsen er Lexsus jo kun en "bette" hundehvalp endnu a044.gif og han ta'r såmænd ikke skade af at vente et årstid :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

man bliver jo helt stolt af ham :-D

 

i kunne jo tage ham med, en lille tur, og på afstand lade ham 'smage' på koncerten :blink: ...tror han er af typen der sætter sig og ta'r sig en øl :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt følge dig. Det er flot at du sagde Nej Tak til jobbet, for det er ikke til, at sige hvordan så meget støj og mange mennesker vil påvirke ham :)

Nej det er jo det. Skulle der så være et eller andet som skræmmer ham kan det lave "skader" som kan tage meget lang tid at rette op på igen. Der er jo lang tid til han er mentalt fuldt udviklet..Men jeg kan godt finde på at sige ja næste år hvis han er stærk nok til den tid :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han lyder nu altså også til at være en ret fantastisk hund i det hele taget :)

Øhh tak:oops:.. Jeg ved ikke lige hvor fantastisk han er, han får jo altid bank af en..... GRAVHUND HAHAHAHahahaha...:mrgreen:

picture.php?albumid=29&pictureid=278

Link til indlæg
Del på andre sites

Awww, jeg kan virkelig godt forstå, at du er stolt af Lexus, MEN jeg synes nu også godt man kan være stolt af Lexus´ menneske-far, når han kan sige nej tak af hensyn til sin hund...og så ved jeg egentlig ikke, hvorfor jeg tror, at Lexus´ menneske er en han...det er bare sådan en fornemmelse. Bær over med mig, hvis jeg tager fejl :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Awww, jeg kan virkelig godt forstå, at du er stolt af Lexus, MEN jeg synes nu også godt man kan være stolt af Lexus´ menneske-far, når han kan sige nej tak af hensyn til sin hund...og så ved jeg egentlig ikke, hvorfor jeg tror, at Lexus´ menneske er en han...det er bare sådan en fornemmelse. Bær over med mig, hvis jeg tager fejl :)

Tak SG, og velkommen til hunde-forum ;) Jo jeg er mand. Men jeg skal nu ikke tage hele æren for lexus alene. Lene (kærsten) er lige så meget med til at forme lexus

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak SG, og velkommen til hunde-forum ;) Jo jeg er mand. Men jeg skal nu ikke tage hele æren for lexus alene. Lene (kærsten) er lige så meget med til at forme lexus

 

Tak-tak og ja jeg plejer at trisse rundt over på jubii, men mit bruger-navn var nuppet her, såååååå...og så var jeg da heldigvis ikke gået helt galt i byen mht Lexus´ menneske-far, men man kan jo aldrig vide med bestemthed :-).

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak-tak og ja jeg plejer at trisse rundt over på jubii, men mit bruger-navn var nuppet her, såååååå...og så var jeg da heldigvis ikke gået helt galt i byen mht Lexus´ menneske-far, men man kan jo aldrig vide med bestemthed :-).

Nåååh :hmm: Du er også "en jubii" Jeg blev så træt at at man var nødt til at kopierer sit nye indlæg inden det blev sendt, for man ved jo aldrig om jubii er nede eller hvad.. Dette forum kører bare takket være en seriøs admin og ikke de der dovne wanna bee admin på jubii ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...