Hop til indhold

Mest for sjov..


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

Jeg tænkte vi kunne have en "mest for sjov" tråd med, nå ja mest for sjov indlæg. Det kan være pudsige oplevelser - og meget gerne fotos, ikk - eller fjollede ting.

 

Jeg lægger ud med nogle fantastiske landskabsmotiver som intet har med hund at gøre, men er taget i Labrador

 

 

Se her

http://www.geocities.com/yosemite/rapids/3330/photog.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er "ret pænt" i Labrador :mrgreen:...er det der labradorhunden oprindeligt kommer fra?

 

op MEGETrindeligt

 

Hvordan i alverden er du kommet ind i mit indlæg? :shock:

Forum går da vist lidt agurk nu :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvordan i alverden er du kommet ind i mit indlæg? :shock:

Forum går da vist lidt agurk nu :lol:

 

UNDSKYLD!

 

Det er fordi jeg er redaktør - tror jeg.. Den første knap hedder ikke CITER men REDIGER og da jeg er vant til at klikke på første knap... Pyhaa det skal jeg passe på med fremover... Jeg så først knappen da jeg ville besvare PPPero og pludselig var inde i HENDES indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

UNDSKYLD!

 

Det er fordi jeg er redaktør - tror jeg.. Den første knap hedder ikke CITER men REDIGER og da jeg er vant til at klikke på første knap... Pyhaa det skal jeg passe på med fremover... Jeg så først knappen da jeg ville besvare PPPero og pludselig var inde i HENDES indlæg.

 

Det var da ellers noget af en frynsegode der følger med at være redaktør! ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Arrgh.. og ansvar!

 

Men pas du bare på at jeg ikke går ind og retter i dine indlæg :idea::P

 

Hvis jeg kunne rette i dit, ville jeg nuppe den der alt for lækre dessert der står forneden, det er jo tortur!;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvis jeg kunne rette i dit, ville jeg nuppe den der alt for lækre dessert der står forneden, det er jo tortur!;-)

 

Ja det er hårdt - jeg forærede lige min søster rabarberne fordi jeg ikke kunne nå at lave kagen - livet er sg* for hårdt ind imellem!

 

I morgen tidlig går turen til Gudrun og derefter holder jeg weekendkursus i Viborg og så længe kunne 'barberne ikke holde sig skønnede jeg.

Snøøøft..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...