Hop til indhold

Historien om løveungerne....


stargirl1970
 Share

Recommended Posts

I øvrigt så mangler jeg ikke flere løver til at spise skvalderkål, der bliver nemlig sået græs der hvor der er skvalderkål.:vinken:

 

Boxerhunden mener heller ikke vi har brug for flere løver, de er nemlig stærkt racistiske. Koda har mødt op til flere løver nu, og enten hapser de ud efter ham eller også kan de simpelthen ikke se ham. Så nej dem kan han ikke bruge til noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

I øvrigt så mangler jeg ikke flere løver til at spise skvalderkål, der bliver nemlig sået græs der hvor der er skvalderkål.:vinken:

 

Boxerhunden mener heller ikke vi har brug for flere løver, de er nemlig stærkt racistiske. Koda har mødt op til flere løver nu, og enten hapser de ud efter ham eller også kan de simpelthen ikke se ham. Så nej dem kan han ikke bruge til noget.

 

 

Hvis nu Koda fik den fra hvlap af? ... Så han lissom havde chance for at være med til at præge den?....

Link til indlæg
Del på andre sites

I øvrigt så mangler jeg ikke flere løver til at spise skvalderkål, der bliver nemlig sået græs der hvor der er skvalderkål.:vinken:

 

Boxerhunden mener heller ikke vi har brug for flere løver, de er nemlig stærkt racistiske. Koda har mødt op til flere løver nu, og enten hapser de ud efter ham eller også kan de simpelthen ikke se ham. Så nej dem kan han ikke bruge til noget.

Skvalderkålen kommer op igennem græsset og så har du en grim græsplæne :slem: Det eneste rigtige er en hel flok løver der æder rub og stub...:mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: Husk at tage billeder..Måske løverne bliver de næste hunde som de "grimme" mænd vil gøre farlige..

 

 

Yeah - de er også meget faaarlige :mrgreen:

 

Milla tror selv hun er mindst 5 meter høj og vejer 3-4 tons når hun ser Koda i stuen :lol::lol:

 

Men jeg tror nok de farligste er de små - de siger meget mærkelige lyde og spræller helt vildt med deres ben... Koda skal ikke nyde noget - han gemmer sig bag mig og ser ret betuttet ud når jeg holder sådan en faaarlig løve hen til ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yeah - de er også meget faaarlige :mrgreen:

 

Milla tror selv hun er mindst 5 meter høj og vejer 3-4 tons når hun ser Koda i stuen :lol::lol:

 

Men jeg tror nok de farligste er de små - de siger meget mærkelige lyde og spræller helt vildt med deres ben... Koda skal ikke nyde noget - han gemmer sig bag mig og ser ret betuttet ud når jeg holder sådan en faaarlig løve hen til ham :mrgreen:

 

Hahaha stakkels Koda :mrgreen:

 

Ps har du set jeg har skrevet til dig i fødsel-tråden :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hvalpene :lun::lun::lun:

 

Tark :lun:

 

De er ved at være super søde nu - de øver sig i at stå på deres ben men det går ikke altid som planlagt..

Nogengange kan man se en hvalp der er endt alene i det ene hjørne. Når den så forsøger at gå frem til andre bakker den istedet fordi benene ikke har lært at gøre som den vil endnu :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tark :lun:

 

De er ved at være super søde nu - de øver sig i at stå på deres ben men det går ikke altid som planlagt..

Nogengange kan man se en hvalp der er endt alene i det ene hjørne. Når den så forsøger at gå frem til andre bakker den istedet fordi benene ikke har lært at gøre som den vil endnu :lun:

>Det blvier værre endnu når de skal have mad..Så falder de op på tallerknen og roder rundt.. Er de begyndt at interesserer sig for Millas mad?
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...