Hop til indhold

Historien om løveungerne....


stargirl1970
 Share

Recommended Posts

Resultatet af den runde mave viste sig så for næsten 14 dage siden. :-D

 

Inde i den runde mave gemte der sig 3 dejlige løve unger :hjerte:

 

Det er tre hanner - en der er sort og hvid og som børnene har døbt Ko-hvalpen. Så er der to der er sorte med lidt hvid og tan på poterne.

 

På billederne er de ca 30 min gamle :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Resultatet af den runde mave viste sig så for næsten 14 dage siden. :-D

 

Inde i den runde mave gemte der sig 3 dejlige løve unger :hjerte:

 

Det er tre hanner - en der er sort og hvid og som børnene har døbt Ko-hvalpen. Så er der to der er sorte med lidt hvid og tan på poterne.

 

På billederne er de ca 30 min gamle :hjerte:

 

:hjerte::hjerte::hjerte:

 

Har i købere til dem allerede? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Som tiden er gået er de småløveunger jo vokset - de har nu åbnet deres øjene og siger de sjoveste små gremlin lyde...:lun:

 

De er også flyttet ind i et bur i stuen - ikke for at beskytte dem men for at beskytte Koda mod Milla som viser sig som en rigtg løve mor og er parat til fare direkte i hovedet på Koda hvis han så meget som trækker vejret i nærheden af de små.

Redigeret af stargirl1970
Tilføjelse..
Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jo :engel: Shabi og Tyson vil sikkert synes det er en stor fest med sådan en lille uldtot -og den er jo ikke ret stor så det er der ingen der bemærker hvis den flytter ind hos jer :mrgreen:

 

er der ikke noget med at tyson hader hvalpe? måske er det at drive lige rigelig rovdrift på hans løvetålmodighed :-D

 

(men jeg kan sørme godt forstå hvis du er fristet, sonja)

Link til indlæg
Del på andre sites

Søde og nuttede :klap:

 

Vi vil se ansigtbilleder af dem..Jeg vil se ørestilling og benlængde :engel:

 

Jeg skal forsøge - men de er altså ikke trænet endnu så de er ikke særlig samarbejds villige når jeg vil tage portræt billeder..:genert:

 

Jeg har forsøgt med godbidder men det virker ikke..:mrgreen:

 

Måske jeg skal få Kim til at hjælpe mig med at holde løveunger i morgen...:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal forsøge - men de er altså ikke trænet endnu så de er ikke særlig samarbejds villige når jeg vil tage portræt billeder..:genert:

 

Jeg har forsøgt med godbidder men det virker ikke..:mrgreen:

 

Måske jeg skal få Kim til at hjælpe mig med at holde løveunger i morgen...:hmm:

Du bruger vel de forkerte godbidder? prøv at vifte med en patte :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Du bruger vel de forkerte godbidder? prøv at vifte med en patte :mrgreen:

 

:stupid::damn: Åh ja - så langt havde jeg ikke lige tænkt :mrgreen:

 

...fiser hen og vender bunder i vejret på Camilla så patterne kommer i stilling til at blive brugt som godbidder....

 

Ahr darn it :damn:Jeg mangler altså nogle flere hænder nu. Jeg kan ikke jonglere med både en Milla med bunden i vejret, en hvalp og et kamera.:mrgreen:

 

Så jeg må nok vente indtil der en barmhjertig sjæl der vil hjælpe mig med at få taget nogle ordenlige portræt billeder af løveungerne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne egentlig godt bruge lidt hjælp fra alle jer kloge mennesker her inde..:genert:

 

Nu er det sådan at de små løveunger skal have et stamtavle navn - Det skal være ud i et og må max have 35 bogstaver.

 

Er der nogen der har et - eller flere gode forslag?:engel:

Lad folk selv bestemme..SÅ kan du altid huske hvilken hvalp de taler om når de snakker om kræet :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Lad folk selv bestemme..SÅ kan du altid huske hvilken hvalp de taler om når de snakker om kræet :mrgreen:

 

Ja det synes jeg også er det nemmeste - men på skemaet fra DKK skriver de at man skal skrive et navn og at skemaet skal være sendt ind inden tre uger...:hmm:

Der forventer jeg stadig ikke at have dem solgt...

 

Men man behøver måske ikke at skrive navne på?

Link til indlæg
Del på andre sites

er der ikke noget med at tyson hader hvalpe? måske er det at drive lige rigelig rovdrift på hans løvetålmodighed :-D

 

(men jeg kan sørme godt forstå hvis du er fristet, sonja)

 

Jo, Tyson mener, at hvalpe er noget fanden har skabt. Med mindre de altså ligger helt stille og ikke siger en lyd. Men det gør hvalpe jo sjovt nok sjældent. :mrgreen:

 

Jeg tror nu også, at der kommer til at gå et godt stykke tid, før vi skal have tilføjet endnu en hund til flokken. Lige nu har jeg hænderne fulde med mine to små banditter. :mrsgreen:

 

 

 

Stargirl, har du overvejet at beholde en af hvalpene selv? :blink:

 

Og hvem er for øvrigt faren?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det synes jeg også er det nemmeste - men på skemaet fra DKK skriver de at man skal skrive et navn og at skemaet skal være sendt ind inden tre uger...:hmm:

Der forventer jeg stadig ikke at have dem solgt...

 

Men man behøver måske ikke at skrive navne på?

Der står vel bare på skemaet at hvis du ikke har sendt papirerne ind får du en bøde på 750 kr for hele kuldet (altså ikke pr hvalp)??

Jeg sender meget sjældent ind inden de er 3 uger.. Hvem fanden kan se på en 2 ugers hvalp hvem den er? Navnet skal da ligesom passe til den

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, Tyson mener, at hvalpe er noget fanden har skabt. Med mindre de altså ligger helt stille og ikke siger en lyd. Men det gør hvalpe jo sjovt nok sjældent. :mrgreen:

 

Jeg tror nu også, at der kommer til at gå et godt stykke tid, før vi skal have tilføjet endnu en hund til flokken. Lige nu har jeg hænderne fulde med mine to små banditter. :mrsgreen:

 

 

 

Stargirl, har du overvejet at beholde en af hvalpene selv? :blink:

 

Og hvem er for øvrigt faren?

 

 

Faderen til hvalpene er Jack - også en løve fra Janni - som min svigerfar ejer.

Hans fulde navn er Lions of Denmark Opaque Black Jack - han er en super lækker og glad hund :-D

 

Jeg har overvejet at beholde en selv - og svigerfar støtter mig i det meen Pegasus er ikke helt med på ideen ...Endnu..:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der står vel bare på skemaet at hvis du ikke har sendt papirerne ind får du en bøde på 750 kr for hele kuldet (altså ikke pr hvalp)??

Jeg sender meget sjældent ind inden de er 3 uger.. Hvem fanden kan se på en 2 ugers hvalp hvem den er? Navnet skal da ligesom passe til den

 

Nåh ja - det er vist rigtigt - altså så langt har jeg jo ikke tænkt :stupid: Ja ja jeg har jo ikke prøvet det her med at sende ind før men selvfølgelig kan man ikke se på dem endnu hvem de er og hvordan de bliver :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh ja - det er vist rigtigt - altså så langt har jeg jo ikke tænkt :stupid: Ja ja jeg har jo ikke prøvet det her med at sende ind før men selvfølgelig kan man ikke se på dem endnu hvem de er og hvordan de bliver :-D

 

Så er det bare med at overtale ham. :slem:

 

Det vil da være mest passende at have to store og to små, ik'? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det bare med at overtale ham. :slem:

 

Det vil da være mest passende at have to store og to små, ik'? :engel:

 

 

Jo det er jo det jeg prøver på at fortælle ham :mrgreen:

 

Altså Milla er jo ikke vildt glad for de store hunde vi har - og de to store har rigtig meget ud af at lege med hinanden så Milla har også brug for en legekammerat på hendes egen størrelse...:engel:

 

Jeg prøver - måske det bliver nemmere når de små bliver store nok til selv at charme sig ind på Pegasus? :hmm::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det er jo det jeg prøver på at fortælle ham :mrgreen:

 

Altså Milla er jo ikke vildt glad for de store hunde vi har - og de to store har rigtig meget ud af at lege med hinanden så Milla har også brug for en legekammerat på hendes egen størrelse...:engel:

 

Jeg prøver - måske det bliver nemmere når de små bliver store nok til selv at charme sig ind på Pegasus? :hmm::engel:

Jeg har jo sagt det før..>Få dem ud i skvalderkålen!! Når først de begynder at rense hele haven så beholder han dem alle sammen
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo sagt det før..>Få dem ud i skvalderkålen!! Når først de begynder at rense hele haven så beholder han dem alle sammen

 

Ja det er også rigtigt - det havde jeg glemt men det er da et super argument :mrgreen:

Hvis der er noget der kan få Pegasus til at bande højlydt i haven er det netop skvalderkål så der er maaange løver jo den perfekte løsning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...