Hop til indhold

Så kom hun til dyrlægen


vinhou
 Share

Recommended Posts

Lille Nellie var ved dyrlæge for første gang (ihvertfald siden jeg fik hende) idag. Hun er tip-top i orden og fik stor ros for både helbredstilstand og temperament. :5up:

 

Hun opdagede slet ikke at hun blev vaccineret, men hun gav et lille bitte piv da chippen kom i - hvorefter hun spiste videre af de guffer hun havde fået at dyrlægen. :blink:

 

Hun sagde, at hun var lidt for tynd - men det vidste jeg jo godt og det går fint fremad med vægten. Jeg fik ros fordi jeg er begyndt at vænne hende til at få klippet negle, bare en mm. ad gangen. :rolleyes:

 

Hendes gæt på racen er, at der udover labrador er dsg i hende på grund af hendes bygning, "adræthed", hale og størrelse - hun er jo noget mindre end en labradorhvalp på den alder.

 

Ellers tog hun det så fint derinde og var nysgerrig og ville hilse på alle menneskerne derinde.

 

Og så fik hun idag sit nye halsbånd - det er lyserødt :mrgreen: og det er simpelthen for at jeg skal have en større chance for at kunne se hende, når det er mørkt udenfor... :engel:

 

Men alt i alt en super oplevelse for både hvalpepigen og for mig. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...